Yeni doğum yapan genç kadın oğluna ve kızına bakarken ağlıyordu.Eşiyle daha evleneli 1 yıl olmuştu ve çok zor evlenmişlerdi.Aileleri arasında kan davası vardı.Birbirlerini seven Elvan ve Tunç aile büyüklerini zar zor ikna ederek evlenmişler.Evlendikten 5 ay sonra Tunç'un babası kimliği bilinmeyen kişi tarafından vurularak öldürüldü.
Tüm aşiretin yükü Tunç'un üstüne binmişti.Ve Tunç ondan sonra tam bir acımasız olmuştu.O insanları kırmayan,hayırsever,romantik ve iyi kalpli adam gitmiş yerine acımasız,küçümseyen,kibirli ve kötü kalpli biri gelmişti.Elvan hamile kaldığını öğrendikten sonra eşinden korkmaya başladı.Çünkü eşi bebek kız olursa kızı yaşatmayacağını söylemişti.Ve korkulan oldu ikizlerden biri kız diğeri erkekti.''Keşke sende erkek olsaydın kızım.En azından hayatını kurtarırdım.Ne tuhaf şu anda en mutlu günü olması gerekirken ağlıyordu.
Eşi kapıyı kırarcasına açtı ve içeri girdi.Kapıyı arkasından sertçe kapattı.
''Bu kızı hemen yok edeceksin Elvan.''
''Saçmalama Tunç o bizim kızımız ben onu nasıl öldürebilirim.''
''Ben anlamam ya o kız ölecek yada iki bebek.''
''TUNÇ! Kendine gel o bizim kızımız bizim.Diğeri de oğlumuz böyle bişeyi asla yapamazsın.''
''Bal gibi yaparım.Ben bir oruspu istemiyorum başımda oğluma herşeyi öğreteceği zamanı bir sürtüğün oynaşmalarıyla geçiremem.''
''Saçmalıyorsun o daha masum bir bebek böyle bişeyi nasıl düşünürsün.''
''Masum bebek dediğin elbet büyüyecek ve asıl o zaman nasıl bir hata olduğunu anlıcaksın Elvan.''
''Kızım öyle bişeyi asla yapmaz.Ben ondan eminim.''
''Ben onu anlamam Elvan.Bu kızı ya öldürürsün ya da başkasına verirsin.2 günün var yoksa ben kendim yok ederim.'' dedi ve kapıyı çarparak çıktı.
Kadın ağlayarak kızını kucağına aldı ve derin bir iç çekti.Az önce eşinin çarparak çıktığı yerden korkarak çıktı.Kızı ölmicekti ölemezdi onu eşine asla veremezdi.Başkasına verecekti kızının tek kurtuluşu buydu.Koridorun diğer ucuna ulaştığında yere çömelerek ağlayan bir adam gördü.Yanına çömelerek ''Ne oldu?'' diye sordu.
''Eşim az önce doğum yaptı ama kızım 2 saat sonra öldü.Eşimin bundan haberi yok.Olursa..ne olur bilmiyorum.Ama bu kızı çok istiyordu.''
Kadın bir adama bir kıza bakarak ''Al bu kızı '' dedi.
''Siz ne saçmalıyorsunuz?''dedi adam şaşkınca.
''İkiz bebeğim oldu biri kız diğeri erkek eşim kızı istemiyor bana iki gün verdi ya onu öldürürüm yada başkasına veririm.Ben yapamam kızımı öldüremem.O yüzden alın kızımı n'olur ''dedi kadın yalvarırcasına.
Adam kızı kucağına aldı kadın boynundaki iki aynı kolyeden birini çıkarıp adama verdi.''Bunu hiç boynundan çıkarmasın n'olur ve adı ya da ikinci adı Su olsun.Sizden tek ricam bu.''
Adam ''Size söz veriyorum hanımefendi.''
''Adım Elvan kızıma iyi bakın.''
''Hemde çok iyi bakacaz size teşekkür ederim Elvan Hanım size bunu nasıl ödeyeceğim.''
''Siz sadece dediğimi yapın.'' dedi kadın burukça gülümseyerek.
''Yapacağım'' dedi.
Elvan kızını adama vererek hastane koridorunun sonundaki odasına gitti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEHLİKELİ HAYAT#Wattys2015
Novela JuvenilYeni bir yer... Yeni bir ortam... Yeni bir aşk... Hiç bilinmeyen bir sır... Ecesu bunun üstesinden gelecek mi yoksa acının ateşinde mi yanacak... Masadan hızla kalktım iki adım atmıştım ki bir el bileğimi tuttu.''Nereye gidiyorsun?''dedi Deniz. ''Sa...