Nedeľa ráno 9:24 dneška som nemala chuť počuť ten budík tam som si ho včera večer vypla a musím povedať bolo to to najlepšie rozhodnutie môjho života. V živote som sa takto skvelo nevyspala.
Postavila som sa z postele a moje kroky smerovali do kúpeľne. Tam som si dala skvelú sprchu a potom som si urobila hygienu a make-up.
Ako som si urobila všetko čo mi bolo treba v kúpeľni šla dom do izby a tam som si obliekla niečo basic,nejaké biele tričko s bagy rifliami.
Už bolo niečo okolo 13:15 a Ana mi písala že ma čaká pred domom. Rýchlo som si obula biele nike air force,sú to moje obľúbené a hodia sa mi k fitu.
Už sme sa dostali do mesta a rozhodli sme sa že pôjdeme nakupovať však čo iné by sme mohli podniknúť.
Boli sme tam asi 4 hodiny a rozhodli sme sa že pôjdeme k nám na dom a urobíme si čaj alebo kávu,však prečo nie.
,,Ana čo by si si dala''
,,Hmm Adi by som si dala kávu neskú.''
,,Jasné,dám si aj ja''Išla som do kuchyne zatiaľ čo Ana šla do obývačky. Po asi jednej minúte ju počujem ako na mňa kričí.
,,T/m!!nepistime si nejaký film''
,,Jasné len nech to nie je horor lebo ťa zabijem''
,,Dobre neboj sa!''
Už mi zovrela voda a zalievam nám tu kávu. Dám jej do toho aj cukor s mliekom lebo viem ako to ona miluje. Zobrala som nám tie kávy a položila som ich do obývačky na stôl. Ana stále hľadala dajaký film. Keďže je to trvalo šla som do kuchyne ešte po nejaký snack. Ako som sa vracala tak som si všimla že tam postila frozen 2 🤦♀️🤦♀️. Ale tak čo už narobím. Hodila som sa na ňu a ona zakričala. Alex potom zišiel dole a spýtal sa čo sa stalo. Potom keď nás vydel bolo mu to všetko jasné.
,,Chceš si s nami pozrieť frozen 2'' spýtala sa ho Ana a to by nebol on keby že nesúhlasil
*po filme*
Ana už išla domov a ja sa s Alexom rozprávam o zajtrajšku.
,,A o ktorej vlastne odchádzame z domu''
,,No asi tak okolo pól piatej aby sme tam stihli prísť. Čo mi hovorí že by som mal ísť spať aby som mal veľa energie.''
,,Jasné dobrú noc ti prajem😘''
YOU ARE READING
Dream comes true /D.D./
Romance17 ročná baba má sen ktorý sa stane skutočnostou a možno sa stane aj niečo viac