Sobota v pondelok odlietame do Švédska a pôjdeme na letisko do Viedne kde sa stretnem aj s Anou. Včera sme mali voľný deň takže sme si písali aspoň 2 hodiny.
S daliborom som sa viacej spoznala a nehorázne sa mi páči,dúfam že aj ja jemu včera sme šli dá sa povedať na rande ale rande to asi nebolo alebo by som to tak aspoň nenazvala.
Teraz je aktuálne 16:14 a ja idem do obchodu kúpiť potraviny na večeru dneska sme sa rozhodli že budeme večeriať u nás príde aj zopár Alexovich spoluhráčov a aj Sykyho frajerka dosť sme si sadli mám ju strašne rada.
Už som obed dovarila Alex mi musel pomôcť zas taká dobrá v tom niečom ako si všetci myslia. Chalani už pomaly chodia, všetci sú v obývačke zatiaľ čo ja idem prestrieť stôl. Sofia mi navrhla pomôcť a ja som to s radosťou prijala.
Chalani si už posadali okolo stola. Dalibor si sadol vedľa mňa však prečo nie. Začali sme obedovať a ja som cítila niekoho ruku na mojom stehne.Pomalí šla vyššie a vyššie. Hneď som vedela že to bol Dalibor. Pozrela som sa na neho a on sa usmieval potom sa pozrel na mňa a začal sa usmievať ešte viac. Už som cítila jeho ruku na mojom tajnom mieste. Bolá som celá mokrá Dalibor sa dal bližšie ku mne a pošuškál mi do ucha.
,,Už si mokrá pre mňa princezná''Ja som sa žačala iba usmievať a pokračovala som v jedení.
Po pól hodine sa všetci rozhodli že chcú ísť do mesta ale mne sa nechcelo. Povedala som im nech idú bezo mňa ale Alex ma nechcel nechať samu v byte lebo sa o mňa bál. Ja som mu stále vravela že sa nemusí báť a že budem v pohode ale Alex mi nenechal povedať tak Dalibor navrhol že tu zostane somnou a dá na mňa pozor.
Alex chvíľu váhal ale potom to vzdal a odišli všetci. Ja som tu nakoniec zostala sama s Daliborom. Povedala som mi nech si ide niečo pozrieť na telku a on neváhal.
Začala som trocha upratovať a umývať riad. Ako som umývala linku cítila som Daliborove ruky na mojích bokoch. Cítila som jeho dych na mojom krku a pomaly mi začal davať pusy po mojom krku. Otočila som sa a začali sme sa bozkavať dvihol ma na kuchynskú linku a tam to bolo vašnivejšie mali sme kopu čadu chalani povedali že pôjdu do klubu.
Po 15 minutovom bozkavani ma zdvihol a šiel somnou pomaly do mojej izby. Opatrne ma položil na moju posteľ a stále sme sa bozkávali. Ja som ležala na posteli a on bol nado mnou. Začal mi pomaly vyzliekať tričko a ja potom to jeho. Moje ruky cestovali po celom jeho tele.
,,Mala si už niekedy sex?'' Spýtal sa ma
,,Áno a ty?''
,,Ja tiež.''Potom sa vrátil k bozkávaniu ma.
(Potom si to rozdali ak viete čo myslím🔞 mali aspoň 3 kolá,nechce sa mi to tu vypisovať😘)Je ráno a Alex našťastie mení doma. Odľahlo mi keby že ma vidí v posteli nahú s Daliborom zabil by mňa s potom asi aj jeho. Myslím si že u niekoho prespal asi u Sykyho.
Dalibor ešte spal tak som sa mu začala hrať pomaly s jeho vlasmy. Milujem jeho vlasy,dakedy mám pocit že ich ma lepšie ako ja. Je pól siedmej a ja som znovu zaspala. Zobúdzam sa že sa mi Dalibor hra s vlasmy. Aktuálne je,že 8:15 a mne sa vôbec nič nechce.
Ešte chvýlu ležíte v objatí ale vravím dalimu že by sme mali vstávať lebo zachvyľku príde Alex a mali by sme prúser. Snažím sa postaviť ale nejde to strašne ma bolia nohy potom sa pozriem ma Dalibor a ten sa na mňe smeje.
,,Čo princezná nemôžeme chodiť''
,,Haha vtipný si dali ale mohol by si mi pomôcť prosím musím sa osprchovať a ty tiež smrdime po sexe.
,,Jasné ale však môžem ísť s tebou do sprchy?''vykulil na mňa psie oči
,,Ty nemôžeš ty musíš'' zasmiala som saŠli sme do sprchy kde sme dá stále bozkávali ale potom sme to zobrali vážne a osprchovala sme sa dali už vyšiel a ja som si šla urobiť skincare.
Vyšla som z kúpeľne a dali sedel na mojej posteli a pozeral do mobilu. Ako som vyšla hneď ho vypol a dal mi znak že si mám sadnúť na jeho kolená. Urobila som tak ako mi povedal a on mi oznámil že mu písal Alex a že za pól hodinu príde že či by sme mu nemohli urobiť raňajky.
Ja som sa šla obliecť a dali ma už čakal v kuchyni. Potom sme šli urobyť lievance . Po 20 minútach som počula alexa vchádzať do bytu. Raňajky boli na stole takže prišiel na čas. Zvyšok dňa nebol už zaujímavý Dali odišiel domov a potom mali tréning.
YOU ARE READING
Dream comes true /D.D./
Romance17 ročná baba má sen ktorý sa stane skutočnostou a možno sa stane aj niečo viac