8.

78 1 0
                                    

Streda ráno a strašne ma bolí hlava. Šla som do kúpeľne sa trocha upraviť a nachystať aby som nevipadala ako strašidlo. Šla som sa obliecť lebo idem znova s Alexom na tréning a povedal mi že ma pre mňa prekvapenie,milujem prekvapenia ale iba niektoré.

Sedím v aute a stále rozmýšľam že čo sa včera stalo. Ale musím povedať že sa mi to páčilo dúfam že aj Dalimu sa to páčilo. Počkať od kedy ho volám dali?!?

Prišli sme na štadión a Alex mi povedal že ho mám čakať pred šatňou. Čakala som na neho asi 5 minút. Už vyšiel a v ruke držal korčule.
,,To pre koho máš tie korčule?''
,,Pre teba😁''
,,Čooo a to ako sa ti podarilo zohnať?''
,,Noo Feneš ma jedny navyše a presne boli tvoja veľkosť a ja som sa spítal či by mohla snami korčuľovať a on povedal áno.''
,,O môj bože alex to fakt by som mohla dneska korčulovať s vami?!''
,,Áno môžeš ale musíš mi slúbyť že budeš opatrná nechcem aby sa to niečo stalo je to jasné?''
,,Jasne že áno''
Skočila som na neho a objala som ho.

Obúvam si korčule na striedačke,mám takých 10 až 15 minút kým prídu chalani na ľad. Pomaly stúpim na ľad a v ruke držím hokejku rozhodla som sa že si sľúbim zastrelať do brány,dúfam že som nevyšla zo zvyku. Pomalí kurčulujem ku bráne a už si do nej strieľam ešte stále mi to ide za čo som strašne rada. Počas toho ako som strieľala do brány som cítila niekoho pohľad na mne. Bol to Dalibor a sledoval ma z diaľky, po chvíľke prišiel ku mne.

,,Nevedel som že hráš hokej.''
,,Už ho ani moc nehrám,potom ako som si zranila koleno čo bolo už rok dozadu ho už nehrám. Čo mi pripomína že by som si mala sadnúť lebo to strašné boli.''
,,Poď pomôžem ti''
,,Nie netreba ale ďakujem''
,,Dobre.''

V polovici rinku sa mi podlomilo koleno a skoro som spadla ale našťastie bol za mnou Dalibor a na čas ma chytil.
,,Dneska bez pádu princezná''
,,Ďakujem princ môj''
Dala som mu pusu na líce a on sa trocha začervenal.
,,Si zlatý keď sa červenaš princ môj.''
Bolo to zlaté.

Šla som sa vyzuť s korculí a potom som sledovalá chalanov ako trénovali. Dalibor dal 2 gôly. Ani sa nečudujem je to skvelý hokejista.

Dalibor POV

Pozerám ju zdialky ako strieľa do bránky musím povedať že vypadá nádherne. Po chvíľke ako som ju sledoval tak som šiel ku nej sťažovala sa na koleno a ja som jej chcel pomôcť ale odmietla a šla preč ale ja som ju sledoval a dobre som urobil lebo v polovici sa jej podlomilo koleno a skoro spadla ale ja som ju stihol chytiť,poďakovala a dala mi pusu ja som sa začal strašné červenať.

Odyšiel som do šatne a celú cestu som myslel na tu pusu. Keď som tam prišiel si ma hneď Alex všimol a Opýtal sa ma že prečo sa tak červenám a ja som mu nič nepovedal iba som sa usmial a kývol som ramenami.

Celý strening som bol šťastný a všetci sa ma pýtali prečo. Počas celého tréningu som sa pozeral iba na T/m Alex si to skoro všimol ale mal som to šťastie a nevšimol si ničoho.

Po tréningu som sa rýchlo prezliekol a utiekol som za T/m.
,,Ahoj princezná ako sa máš.''
,,Ahoj princ môj ja sa mám skevele ako sa máš ty.''
,,Aj ja sa mám skvele keď ťa vidím.''
,,Čo si sa tak na mňa pozeral celý tréning hm?''
,,Sa čuduješ som nemohol z takej krásky ako si ty pustiť oči''
,,Ale prestaň mi lichotiť lebo sa červenám''
,,Nechcela by si ísť večer von princezná?''
,,Ja budem iba rada princ môj''
,,Daj mi tvoj mobil dám ti tam moje číslo aby som ti mohol večer zavolať.''
,,Jasné a o ktorej by si chcel ísť''
,,Vtedy kdesi ti to vyhovuje kráska''
,Takže o 19:25 pred bytom?? Môže byť'
,,Jasné čakám ťa''

Dream comes true /D.D./Where stories live. Discover now