Serefsiz Pic Jihoon
Junkyu
Lan
Amk
OğluJihoon
Yine ne var aqJunkyu
Hyunsuk hyunguma
Yaklaşma
Demedim mi
Sana
Anlama
ÖzürlüJihoon
Şu mesajları tek tek gönderme aq
Hem ben onun yanında dolaşmiyorum
O benim yanımda dolaşıyorJunkyu
GERZEK
Hangi amk futbolcusu voleybol sahasına voleybol izlemeye gider
Kız voleybolcular çok olsa
Neyse dicem
On kişi varsa sekizi erkek amk
Ne işin var orada
Hyunguma yiyecek gibi bakıyorsun
AqJihoon
Ne yaparsın söylesene
Çok merak ettimJunkyu
Yeryüzünde tüm voleybol toplarının
Geçirdikleri sarsıntı toplamından daha fazla sarsıntı gecircen Park
Bu da sözüm olsun
Seni antrenman dışında ilk gördüğüm yerde
Sürekli smaç atılan zavallı voleybol topu gibi sektiricem
Üç gün cikamican hastanedenJihoon
JSJSKSHSKSBSMSHS
Bir an korktum lna|
ÖYLE MİYMİS ORSPU
GÜLEYİM DE
BOSA GİTMESİNJunkyu
Hay aq
Ne orspusu
Doğru konuş
Kendinden bahsetme banaJihoon
Parmağım kadar şort giyen dedem mi aqJunkyu
1.Parmağın kadar değil
2.O parmağını sikmemem için bir sebep söyle
3.Birisi FORMA giyince orospu olmuyor
4.Yoshi de öyleJihoon
O da orspJunkyu
Seni dövmek için
Antrenmanın bitmesini beklersem
İsmimi değiştiriyorumJihoon
Daha büyük bir şey söyle de inananayımJunkyu
Amk piciJihoon
Hyunsuk'a SS atarim
Görürsün sonraJunkyu
Nah kızar
Gel buraya
Aq oğlu******
"Bakın bu yeni takım arkadaşınız Yoshinori, kendisi smaçör. Sakura'nın yerine geldi. Hoş geldin Yoshi."
"Hoş geldin." dedi Eunche samimiyetle. Herkese hemen ısınabilmesine rağmen Yoshi'ye hemen ısınabileceğini düşünmüyordum okulun en toxic kitlesinin bir parçasıydı.
Zorba kitlesi.
Iy.
O sırada koşarak Junkyu geldi ve hocanın iğneleyici bakışlarını önemsemedi.
"Geç kaldığım için özür dilerim öğretmenim."
"Affedildin geç." dediğinde benim yanıma geçti.
"Neden geç kaldın?" diye sordum ona. Omuz silkti.
"Bir işim vardı, sonra anlatırım."
"Tamam." dedim. Hoca da herkesi birlikte çalışması için eşleştirdi.
"Eunche, sen Momo ile antrenman yapabilirsin, pasör çaprazı ve smaçör ikilisi iyi olacaktır. Wonyoung, sen git Junkyu ile antrenman yap. Mashiho sen de Yoshi ile antrenman yapabilirsin canım. İyi olacaktır, ikiniz de çalışabilirsiniz."
Öğretmen bunu dediğinde, Junkyu'nun acıma bakışları ve Momo'nun "Kolay gelsin." dilekleri arasında başımdan aşağı kaynar sular döküldü.
Eunche omzuma hafifçe vurarak beni teselli etmeye çalıştı. O sırada zihinleri zehirli, zorba grubun dışarıda maçı olduğunu gördüm.
Oh be, en azından gelip de saçma salak şeyler demediler.
"Filede onlar çalışsın, bizim filede çalışmamıza gerek yok." dedim ve topu alıp ona bakmadan kenara geçtim. O da peşimden geldi ve antrenman yapmaya başladık, her ne kadar gıcık olsa da diğerlerinden daha çekilebilir olduğu kesindi.
"Yere atma kendini, istersen yatıya kal yerde, oha." diye bir ses duyduğumda ters ters sesin geldiği yere baktım. Allah'ın belası gerzekler gelmişti.
Şaka gibi.
Allah'ım...
"Haruto kes sesini. Yoksa ben kesmek zorunda kalacağım." dedim ve Yoshi'nin attığı topa odaklandım. Saçma salak sözlerini dinlemek, yapacağım en son iş bile değildi. Zaten ortam onların gelmesiyle iyice gerilmişti, neden bilmiyorum.
Yoshi tekrar smaç atmış fakat bu sefer yamuk gitmişti, yine de laf yememek için ta oraya kadar koşup zor bela topu yakaladım, fakat yere atladığım için bedenimi hissettiğimi sanmıyordum.
Bir top sesi daha geldiğinde arkama dönüp tekrar bir manşet vurdum. Bileklerimi bırak şu an tüm vücudum sızlıyordu. Allah'ıma şükür dizliklerim vardı, onlar da olmasa pert olma ihtimalim yüksekti. Dizlerim yara doluydu zaten, aşırı sakar biriydim.
"İyi misin?" dedi hâlâ türü decam ettirirken Yoshi. Başımı salladım sadece. Onunla konuşmak gibi bir niyetim yoktu açıkçası. Sadece antrenman yapmak ve daha sonrasında sadece antrenman ve maçlarda yüzünü görmek isterdim. İyi oynuyordu. Fakat normal hayatta yolda yürürken görsem yolumu değiştirirdim.
"Siz ikiniz çok iyi birer ikili oldunuz, aşırı iyisiniz! Kesinlikle birlikte çalışmanız gerek." dedi öğretmen bir anda, hayranlıkla gelirken.
Tanrım.
Hayır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smaçör|Mashinori
Fanfic✨Bu kitap kafa dağıtmak için, eğlencesine yazılmıştır. Lütfen anlayışla karşılayınız. ✨Uyarı!! Bu kitabın içinde küfür ve argo vardır. Rahatsız olanların okuması önerilmez. ✨Eğlencesine yazılan bir kurgudur. ✨Treasure texting💎 Her smaçörün arka...