SON

243 9 2
                                    

4 AY SONRA...

Eylül ve Onur un liseyi bitirme günü gelmişti işte aynı mahallede olmalarına rağmen Eylül üzülüyordu çünkü üniversiteyi halasının yanında İtalya da okuyacaktı. Eylül buna hem seviniyor hemde üzülüyordu. Keşke Onur da onunla gelseydi. Yatağından buruk bir sevinçle uyandı. Bu gün Eylül için hem itiraf hem de mezuniyet günüydü. Hemen hazırlanıp servisine bindi. Uzun uzun Onur u düşündü. Tam 11 yıllık maceralarını tüm acı tatlı anılarını Onur için döktüğü gözyaşlarını... Sonunda servis okula vardı . Arkadaşlarının çoğu oradaydılar. Eylül hızlı hızlı Seldaların yanına geldi. "Selam millet " "Selam Eylül " arkasında duyduğu ses Onurunkiydi. " Onur seninle  tek başımıza konuşmak istiyorum " " Tabi Eylül " " Onur biz seninle kaç yıldır tanışıyoruz " " bilmem 12 mi " " Hayır 11 çünkü sen bizim sınıfa 2 de gelmiştin sana en yakın davranan bendim " " Teşekkür ederim benim bu kadar mutlu olmamı sağladığın için " " Önemli değil ama şimdi sana gerçekten önemli bir şey söylemeliyim ... ben sana deliler gibi aşığım " " Eylül ben seni ilkokulda seviyordum ve çok çocukça bir şeydi o yüzden arkadaş olmamız ikimiz için de en iyisi " " Bak Onur ben bugün buralardan gidiyorum ve belkide bir daha hiç gelmeyeceğim senden istediğiw minik bir sarılma ve masum bir öpücük bunu istediğim için kendimden nefret te etsem yapmalıyım Onur "

" Eğer için böyle rahat edecekse kabul ediyorum ve seni arkadaş olarak için çok seviyorum " SON Bu kitaba ne kadar hevesle başladığımı hatırlıyorum fakat yarım bıraktığımı da şimdilerde ise bunu duygusal meselelerim nedeniyle bitirmek zorundayım beni bu kitabı yazmam için destek olan 06melek06 yj çok teşekkür ediyorum canım seni seviyorum. KENDİNİZE İYİ BAKIN SAĞLIKLI MUTLU HUZURLU KALIN...

PLATONİK AŞKIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin