1. Bölüm

25 2 0
                                    

Yıldız Fransada doğmuş 3 kişilik bir ailenin tek çocuğudur. Henüz 17 yaşında genç bir kızdı Yıldız. O hayalindeki mesleği yapmak için hep çalışır ve yüksek okullara giden bi kızdı.   Ne arkadaşları ile dışarı çıkar ne de ailesi ile, hayalindeki mesleği yapmak için didinip duran bi kızdı.Ailesi fazla kızı ile ilgilenmezdi ve hergün kavga ederlerdi.Annesi Yıldıza üzgün olduğunu asla belli etmezdi ama Yıldız anlardı. Yıldız küçükken çok mutluydu  ta ki babasını ölüm haberini duyana kadar. Yıldızın babası çok iyi bir insandı hep ailesi ile ilgilenirdi ta ki araba kazasında hayatını kayıp edene kadar.

Annesi daha sonra başka biriyle evlendi. Ama üvey babasından hem psikolojik hemde fiziksel şiddet gören bir kızdı Yıldız. Üvey babasına inat büyük hayelleri olan bir kızdır Yıldız. Annesi eşinden ayrılamk ister ve kızına yaptığı bu kötülüklerin bir tanesinden bile haberi yoktur.Olsa ayrılabileceği bir eş diğildir. Yıldızın annesi yani Güneş hanımda eşinden şiddet görür ve bunu kızından saklamaya çalışır. Yıldızın annesi Güneş hanım bir gün tekrar ayrılmak istediğini söyledi ama bunu söylediği için daha fazla şiddet görmüştü. Yıldız bir gün dışarıya dolaşmaya çıkar fakat ailesinin haberi olmaz. Hava fazlasıyla esintiliydi ormanlıkta yürümeye çıkmıştı ormanın ortasında bir ceset bulmuştur ve kanı henüz sıcaktı cinayet yeni olmuştu ve  Yıldız beş dakika sonra anca şoktan çıkıp ağlamaya başlamıştı, tüğleri diken diken olmuştu ve tir tir titriyordu. Nabzını kontrol etmek için nabzına dokunduğunda ise yaşamadığını anladı.
Ambulansı aramak istemiştir fakat herkez onun yaptığını düşünücek olması aklına geldi ve ailesini arayacaklarını düşündü ve bundan vazgeçti. Sonra Yıldız Pelini çağırdı, o hastanede çalışıyordu en yakın arkadaşı olduğu için ona güvenip onu çağırdı. Başta ormanlıkta olduğu için Pelin gelmek istemediğini söylemişti ama 10 dakika içinde ormanlığa gelmişti. O yerde yatan cesedi gördüğünde çok korkmuştu bu işe bulaşmak istemediğini Yıldıza söyledi, Yıldız Peline fazlasıyla yalvarmıştı yardım etmesi için ama Pelin "ben bu işe bulaşmak istemiyorum aklın varsa sende evine git" diyip ormandan ayrılır ve Telefon numarasını değiştirir.
Yıldız o adamı orda bırakmak istemiyordu travmaları oluşmuştu asla bu olayları unutamayacaktı ve ayrıca Pelin Yıldıza yardım etmediği için araları açılmıştı. Daha sonra Güneş hanım Yıldızı arar ve acilen eve gelmesini söyler, Pelin ne kadar hızlı olduysa oda okadar hızlı eve gitmeye çalışmışır fakat eve yaklaşırken bir çığlık sesi duymuştu çığlığın evden geldiğini anlar ve eve hızlı bir şekilde koşar. Anahtarını kapıya sokar ama kilit çalışmaz kilidin değiştirildiğini anlar daha sonra annesinin çığlığı daha da sesli artmaya başlar. Yıldız annesini arar ama annesi açmaz sonra Yıldız yerde bir taş görür onu odasının camına fırlatır annesi öyle sesli bağırıyorduki taşın camı kırma sesini bile duymaz. sonra Yıldız odasından salona gitmek ister ama kendiside korkar içeriye gider babası tam annesine yumruk atıcağı an elini tutar ve bir cesaretle şöyle der "birdaha anneme o elini kaldırırsan baba filan dinlemem öldürürüm seni" der ve babasının kolundan tutup kapıdan dışarıya götürür. Yıldız annesini teselli etmeye çalışır annesi çok fazla ağlıyordur ve annesinin yeni bir ev almak için birikimlerinin olduğunu söyler günlerce ev aramaya çıkarlar fakat bulamazlar.
Bir akşam anne kız yemek yerken aniden içeriye taş gelir tam da Güneş hanımın kafasına gelir, Yıldız şaşkınlar içerisindeydi ne yapacağını şaşırmıştı Annesine mi baksın kimin olduğuna mı? Hızlıca cama çıkar ve  kimin olduğuna bakarken o kişinin babasının olduğunu görür dışarı çıkar ve babasına " Bana bak lan bir daha ne bana ne de anneme yaklaşırsan bu evde cesedin çıkar„ der ve babası gülüp kaçar.




İlk bölümün sonunaaa gelmiş bulunmaktayız canım okuyucularım
Bi sonraki bölümde görüşüüüürüz
bay bay

Umut YıldızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin