Karar Faruk beyin serbest bırakıldıgı açıklandı, Yıldız da serbest bırakılıyordu ama ayağına bir alet bağlanıcaktı. O alet de dışarı adımını atarsa elektirik çarpıcak ve polislere bildirim gidecekti, daha sonra bir karat daha açıklanmıştır Faruk bey Türkiyeye yollanıcaktı Yıldız ve Güneş hanım fransada yaşamaya devam ediceklerdi. Yıldız pek sevinmemişti ama hiç çoktan iyidir diyip geçer. Faruk bey için hemen bir kişilik uçak bileti alınır ve bir ev tutulur parasını da Polisler karşılar. Yıldız ve Güneş hanım polislerle birlikte evlerine giderler öncelikle ayagına o alet bağlarlar ve polisler karakola geri dönerler. Güneş hanım Yıldıza daha fazla kalmak istemediğini söyler ve "Senden korkuyorum banada babana yaptıgnı yapabilirsin" der ve Valizini toplayıp gider. Yıldızın canı çok sıkılıyordu ne yapacağını bilmiyordu. Gece yarısı evde bir dürbün bulur ve onunla komsusunu günlerce gözetler.Bir gün adam komşusu Semih eve bir kadın davet ettiğini görür yemek falan yerler sohbet ederler okadar geç saatlere kadar evdeydiki Yıldızın uykusu gelmişti dürbün elinde televisiyona bakar ama gözü hayla komşusundaydı. Bir kaç saat sonra Semih bey evine bir kadın daha çağırdığını görür, o kadınlada yemek yer fakat o ilk gelen hanımefendi ortalıkta görünmedi. Bir kaç dakika sonra eve bir adam girer o beyefendi ile de yemek yer ikinci olarak gelen hanımefendi de yanlarındaydı ama o ilk gelen hanımefendi hayla ortalıkta yoktu. Yıldız komşusuna çok daldığını fark eder gözlerini komşusundan ayıramıyordu bir film gibiydi. Daha sonra o ilk gelen kadın salona kanlar içinde girer ama salonda oturanlar hiç birşey olmamış gibi devam sohbet ederler Yıldız şoka girmişti neden komşuları bişey yapmıyordu sonra Yıldız gözlerini ovalamaya başlar ve o kadında kan falan filan yoktu. Yıldız kendi kendine "Yeter Yıldız komşunu gözetlemekten kör kalıcaksın" der ve uyumak için pyjamalarını giyer ve yatağa girer. Tam gözlerini kapatıcakken aniden bir çığlık sesi duyar hızlıca yataktan kalkar dürbününü eline alır ve Semih beyin o iki kadını da aynı şekilde dövdüğünü görür. Yıldız komşusunu gözetlemeye devam ederken Semih bey Yıldızı fark eder.