Babası gittikten sonra Yıldız annesinin yanına hızlı ve sinirli telaşlı bir şekilde gider ve kafası çok ağır kanıyordu, Yıldızın da ehliyeti yoktu annesininde, hastaneye götüremediler ama ambulansı arayıp gelmelerini söylediler telefonu tutarken eli tir tir titriyordu telefonu kullanamaz haldeydi içinden kendini sakinleştirmesi gerektiğini söyler annesi aniden bayılır. Yıldız ambulansı ararken Güneş hanım yerde bayılmış bir şekilde görür telefonu tam kapattığı an annesinin yanına gider ve Güneş hanımın eline yüzüne kolonya döker. Güneş hanım yavaş yavaş ayılmaya başlar o sıradada ambulans gelir. Yıldız kapıyı hızlı bir şekilde açar ve doktorlar Güneş hanımı alır ve hastaneye götürürler. Yıldızda bir taksi çağırıp hastaneye gider. Yıldız babasından nefret ediyor ama hastanede bu olayın nasıl gerçekleşildiği sorulcaktı, Yıldız yalan atmak istemiştir ama babasının bir cezaya ihtiyacı vardır. Hastaneye varırlar ve polisler girer girmez bu olayın nasıl olduğunu sorar Yıldız şöyle cevap verir " Benim babamla aramda sorunlarım var asla konuşmam babamla, annem her gün babam tarafından şiddet görüyordu bir gün babam anneme el kaldırırken babamın elini tutup evi terk etmesini söyleyip kapıya koymuştum babamda bugün sinirlenip camımıza taş fırlatırken taş annemin kafasına denk geldi" der ve polis amcalar babasının peşini bırakmayacaklarını söyler. Yıldız saatlerdir doktorların cıkıp ne olduğunu söylemesini bekler. Doktorlar yarım saat sonra çıkarlar ve kafasının dikilmesinin gerektiğini söyler, Yıldızın içi daralmıştı 2 saat olmuştu ve yorgunluktan hastane köşelerinde uyumaya başlar ve çantasını da yanına koymuştu. Sabah halsiz ve her yeri tutulmuş bir şekilde uyanır annesinden hayla haber yoktu, Yıldız telefonunu almak için yanına bakar fakat çantanın orda olmadığını görünce telaşlanır. Doktorlara güvenliklere herkese sorar çantasını gören oldumu diye fakat hiç bir haber yoktu, hiç gören olmamıştır. Yıldız hastanede sorun çıkarmaya başlar güvenlikçilere bağırır "Siz nasıl güvenlikçilersiniz ya gidin çabuk kameralara bakın" der ve güvenlikçiler şöyle cevap verir "O kameralar sahte hırsızlar eşiyaları çalmaması için korkmaları için" der. "Alın size korkmak alın size eşiya çalmamak gerizekalı sınız siz hastanede sahte kamera demek ne ya" der Yıldız ve gider. Tam oturduğunda çantasının orda olduğunu fark eder ve içinde bir not olduğunu görür notda şöyle yazar:„Çantanı çalmak istemiştim para almak için fakat seninde paran yokmuş kusura bakma kardeşim al buraya bir miktar para bıraktım yardımcı olabilmişimdir umarım." Sonra doktor çıkar ve "Anneni görebilirsin" der ve Yıldız içeriye girdiğinde annesinin gözlerini açtığını görünce sevinçten ağlamaya başlar,annesine sım sıkı sarılır. Yıldız Güneş hanımdan onu koruyamadığı için özür diler anneside "senin bir suçun yok" der. Doktor içeriye girer ve eve gidebildiklerini söyler, Güneş hanım yavaş yavaş hazırlanıp çıkarlar. Hastane parasını Yıldız hırsızın veriği parayla karşılar, Güneş hanım o paranın nerden çıktığını sorar Yıldızda olayı bir bir anlatır. Eve vardıklarında yerler kan içindeydi, Yıldız annesini yatırır ve evi dip köşe pırıl pırıl yapar. Daha sonra Yıldız annesine ekmek almaya gideceğini söyler, para ve anahtarını alıp evden çıkar. Markette Faruk beyle karşılaşır,Yıldız sinirden ne yapacağını bilmiyordur. Yıldız markette bir bıçak bulur ve koşarak babasının karnına sokar ve şöyle der "Anneme yaşattığının acılarını sende yaşa BABA" der ve bıçağı 5 defa sokar çıkarır. Faruk bey çok fazla kan kaybediyordu o sırada etrafı polisler basmıştır. Faruk bey hastaneye kaldrılır, Yıldız da karakola sorguya çekilir. Güneş hanımın telefonu çalıyordu karakoldan arandığını görür ve panikli bir şekilde telefonu açar polisler şöyle der "Kızınız babasını bıçakladığından dolayı yanımızda sizinde gelmeniz gerekiyor". Güneş hanım gözleri dolu bir şekilde karakola gider. Polisler Yıldızı sorguya çeker ve neden böyle birşey yaptığını sorar, Yıldız şöyle cevap verir:" O babam olacak adam benim annemin kafasını dikilecek bir şekilde taş fırlattı günlerce bize şddet gördürdü bu yaptığı cezasız kalmamalıydı" der. Polisler sorgudan çıkarıp Faruk beyden haber gelene kadar hapisde tutarlar. Yıldız 3 gün hapisteydi, Güneş hanımda Yıldızın çıkmasını bekliyordu 3 gündür karakol köşelerinde oturup beklerdi. Bir gün polisler 2 saat sonra mahkemeye çıkacaksınız der ve 2 saat sonra mahkemede olurlar Yıldız Faruk bey'le göz göze gelir ve karar açıklanmıştı....
Bi bölümün sonuna daha gelmiş bulunmaktayızzz
Bi sonraki bölümde Görüşürüzzzzz
Bay bayyyy