1. BÖLÜM~

21 4 0
                                    

Sabah saat 06.00'dı yeni bir sayfaya başlayacağım bu yüzden heyecanlıyım yeni okulu'mun formasını giydim ve odadan çıktım. Mutfağa ilerlerken saçlarımı açtım  çünkü eski okulumda saçlarımın modeli dolayısıyla çok fazla zorbalanmıştım bazen düşünüyorum da keşke onlara karşı çıksaydım fakat keşkeler ile konuşursak keşkeler hiç bitmezdi.

Mutfağa girdiğimde annem "Ada tatlım ben işe geç kalıcam çıkıyorum Allah zihin açıklığı versin sana" dedi ve yanağıma bir öpücük kondurdu ardından çıktı. Bende hızlıca birşeyler atıştırdım hemen çantamı kaptım ve kapıya ilerledim sonra converse ayakkabılarımı giydim sonra evden çıktım yeni evimiz okula uzaktı bu yüzden servisle gideceğim ilk defa okuluma uzak gir yerde yaşamıyorum bu yüzden normal bir şey benim için.

Asansörün kapısını açtım ve giriş kata indim binanın çıkış kapısını açtım sonra telefonum ile kulaklığımı çıkardım çalma listesinden rastgele bir şey seçtim merdivenleri indim sonra güvenliğin önünde servisi bekledim servis gelince bindim ve arka taraflarda bir yere oturdum. Kahve gözlü esmer bir kız yanıma oturdu ardından "selam ben Ceyda" dedi ardından elini uzattı elini sıktım ve "bende Ada tanıştığıma memnun oldum" dedim. Aramızda muhabbet ettik aynı sınıftanmışız daha okula gitmeden kendime arkadaş bulmam çok iyi oldu.

Servis okulun bahçesine girdi herkes servisten teker teker indi sona bir çocuk kaldı arkadaşı "Samet mal mısın oğlum geldik geldik hadi kalk" dedi çocuğu dürttü sonra arkamızdan indiler Ceyda ile şimdiden iyi anlaşmaya başladık o da benim gibi kitap okumayı ve müzik dinlemeyi seviyormuş birçok ortak noktamız vardı Ceyda ile çok güzel bir kızdı.Ceyda her fırsat bulduğun da "Ada kızım senin gözlerin çok güzel boncuk gibi masmavi bana ver yaa" deyip duryor ben ise gülümseyip "o kadar abartılacak birşeyi yok ama yine de teşekkürler"diyorum.

Dersin başlamasına on dakika vardı.

Bizde kantine gittik ben uykum açılması için kahve aldım tabi bu bir bahane ben gece boyu uyumadım.

Ders zili çaldı sınıfa çıktık duvar dibinde dördüncü sıraya oturdum Ceyda yanıma oturdu yeni bir okul senesi olduğu için yeni hocalar ve bir kaç öğrenci gelmişti hâliyle. Herkes kendini tanıttı sıra bana geldi ve herkesin yaptığı gibi ayağa kalkıp"ben Ada Balıkesir'den geldim" dedim çünkü herkes bu tarz konuşma yapmıştı sağ çaprazımda oturan çocuk adı Ata'ymış çocuk çok kaslı ve bi okadar da yakışıklıydı ama ben erkekler ile uğraşmayı seneler öncesinde bırakmıştım.

Önümde bir çocuk vardı çok sempatik ve yakışıklıydı adı Can' dı yanlış bilmiyorsam başka bir ismi daha varmış fakat sevmiyormuş söylemişti ancak unuttum.

Okul çıkışı tekrar servise bindik Samet denen çocuk yine uyudu Ceyda ve ben Samet'e çok gülüyoruz çünkü yakışıklı ama sürekli uyuyordu servisten benden önce Ceyda indi sonra bizim sitenin kapısına geldik ve bende indim.

Merdivenlerden çıkarken binanın kapısını açıp içeriye giren silüet durmama sebep oldu.

Ata o bizim sitede hatta benimle ayni binada mı oturuyor du? çaktırmadan binaya baktım ve Ata giriş kattaki 3 no'lu daire'nin kapısını açtı ardından içeri girdi kanım çekilmişti.

Hızlıca asansörü çağırdım ve katı tuşladım. Eve girdim normal bir akşam geçirdik saat 23.30 olunca uykum geldi ve odama cekildim. Ardından direkt uykuya daldım

                                 1. BÖLÜM SONU

GiRiŞ KAT~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin