3. BÖLÜM~

6 3 0
                                    

  Buse benden ne istiyordu? Buse birden gülümsedi ardından yanıma oturdu ve "ya sabah sinirlerim bozuktu özür dilerim he hide bizimle bahçeyi turlar mısın belki yakin arkadaş oluruz" ne saçmalıyordu bu koca gözlü en fazla ne olabilir ki? " Peki sizinle sadece 1 tur atarım" dedim kısa kestim çok fazla muhabbet etmek istemiyordum çünkü bu kızlar her şeyi yapan tipler di sigara falan içiyorlar yani benim hiç sevmediğim şeyler.

Arka bahçeye gelince beni sertçe yere ittirdi neye uğradığımı şaşırdım kahretsin ki elim çok pis kanıyordu " napıyorsun sen aptal!" Dedim hiç beklemeden Buse arkaya bakarak birisine seslendi "Pelin aşkım gel" dedi bu ne kadar cringe bir hitap şekli tam arkama baktığımda kafamdan aşağıya buz gibi bir su döküldü "kahretsin" diye mırıldandım.

Buse eğildi ve " ayy Adacım öğrendin herhalde Ata'ya yaklaşmamayı" dedi Ata'yı ben ne yapacaktım Buse kalktı ve üç pislik yürümeye başladılar sinirden gözümden yaş damla yas yanaklarımı buldu elimi yanağıma götüremiyordum çünkü elimde bir yara var dı ve mikrop kapmaması gerekiyordu.

Ben elime bakarken önümden bir el uzandı ilk başta Can sandım kafamı kaldırdım ve karşımdaki kişi Ata'dan başkası değildi. "Ne Ada inat etme gel hadi sana soyunma odasındaki kıyafetlerimden veriyim" dedi ne yani ben onun kıyafetini mi giyicektim?

Doğru bundan başka seçenek yok çünkü dolabımdaki yedek kıyafetleri kirli diye 2 gün önce eve götürmüştüm. "Ata bak o kız benden ne istiyor bilmiyorum ama sürekli 'Ata'ya yaklaşma ' diyor eğer o kız ile çıkıyorsan.."

"Sakın Ada devam ettirme ben o kızdan nefret ediyorum sadece ailelerimiz yakın ben ise o kızı hiç sevmiyorum hadi elimi tutta sana yedek kıyafetlerimden vereyim" dedi başka seçeneğim yoktu bu yüzden elini tuttum o an eline kan bulaştı benim kanım onun elinde "Ada elin kanıyor bende sargı bezi falan var merak etme" dedi. Ders başladı Ceyda ile Can'a olanlari anlattım.

Hoca sınıfa girdi ardından bir proje yapacağını ve grupları kendisinin belirleyeceğini söyledi.

Sınıfta goz gezdirdi ardından " Can Ceyda Burcu Ata ve... Ada siz beşiniz aynı gruptasınız" hayır ya hayır Ata ile aynı gruptayım.

Tenefüste Can ve Burcu ön sırada oturdukları için döndüler kimde buluşup yapacağımızı tartışıyorduk bir anda arkamda bir nefes hissettim "ee nerde buluşuyoruz" irkildim anında arkamı döndüm arkamdaki kişi Ata.

Yüzü yüzüme çok yakındı daha sonra eğildiği gibi kalktı ardından bana bakarak güldü "bence bizim evde olur" dedi ben kendimi tutamadım " niye senin evin?" Dedim Ata bekletmeden "eee Adacım biz aynı sitede oturuyoruz birşey olmaz eğer bize gelmek istemiyorsan sitenin bahçesinde buluşalım" dedi bu aklıma gelmemişti " kabul"dedim. Grup arası konuştuk ve bu gün buluşacaktık.

Okul çıkışı Ceyda ile servise bindik Ulaş bir tarafıma Ceyda bir tarafıma oturdu sonrasında Ceyda ile gülüşüyorduk ki servisin kapısından giren silüet ikimizin de susmasına sebep oldu kapıdan giren kişi Ata'dan başkası değildi o servisle gitmiyordu ki.

Hayır hayır tam önümde durdu ve Ulaş'a baktı "Ulaşçım ben oraya otursam olur mu canım?" Dedi Ulaş bir yan tarafa oturdu kahretsin Ata yanımda oturuyordu kanım çekildi Ceyda'nın kulağına eğildim ardından "ya bu çocuk ne zamandır bizim serviste" Ceyda bilmiyorum der gibi dudak büzdü.

Ata'ya baktım bana sırıtıyor du "sen ne zamandır servisle gidiyorsun?"dedim "bu günden sonra canım" canımmı? Ah bu Ata'nın konuşma biçimiydi "pekala, benim numaram sende yok bir grup kuralım sen numaranı var bana olur mu?" Dedim bekletmeden numarasını verdi servisten birlikte indik güvenliğin kapısından geçerken normalce konuşuyorduk.

Biz sitenin kapısını geçtik o sırada siteden bir arkadaşım yani Demir'i gördüm önceden iyi anlaşırdık şu an sadece ona bakıp geçiyorum.

Binanın içine girdik Ata üzerimi süzdü "benim kıyafetlerim sana çok yakışmış"dedi sırıtarak gülümseyerek "mesaj atınca aşağı gel" dedim tembihleyerek 3 nolu  daire'yi açtı ardından "ihtiyacın olursa bana gel"  dedi kafamı salladım ve asansöre bindim.

Eve geldiğimde kimse yoktu Ata'nın kıyafetlerini çıkarttım ve temizledim bir bez çantaya koydum ardından siyah bir eşofman ve krem rengi birde sweatshirti giydim telefonumu çıkarttım ve Ata'ya mesaj yazmak için sohbete girdim

   Ada:Selam Ata diğerleri geliyormuş bahçeye inelim hazırlan hadi
   Ata Alina: Tamam, prenses hemen hazırlanıyorum

Ne prenses mi!? Neyse şu an bunları düşünemezdim grupça hazırlamamız gereken bir proje vardı bez çantaya bir kaç bir şey attım ve çıktım.

Asansörde Ata'nın  kıyafetlerini çıkarttım ve giriş kata inince Ata'nın kapısını çaldım.

10 saniye sonra "geldim" diye bir ses geldi.

Kapı açıldı ve önümdeki yarı çıplak karın kasları çok olan çocuk Ata'ydı şok olmuştum ağzım açık kaldı çünkü Ata çok kaslıymış.

Öksürdum ve elimdeki kıyafetleri uzattım "tekrar teşekkürler Ata ama… acaba diyorum da üstüne bir şeyler mi giysen" dedim kafasını geriye atarak bir kahkaha attı"tamam prenses iki dakika içeri geçte giyiniyim" dedi kafamı salladım ve içeri geçtim ev çok modern bir evdi  salona geçtim ve oturdum etrafta bir sürü fotoğraf vardı.

Ayağa kalkıp bir fotoğrafa baktım Ata ve bir kaç çocuk aralarından biridi Demirdi diğeri Ulaş ve bir kızda vardı ama kim olduğunu anlayamadım fotoğrafı elime aldım ve dikkatlice kıza baktım bu kız Buse.. fotoğrafı direkt yerine bıraktım Ata odadan yanıma geldi üzerinde krem rengi bir sweatshirt vardı ve siyah bir eşofman giymişti resmen benim giyindiğim gibi giyinmişti.

Kapıya dogru ilerledik ben siyah Converse giymiştim o da dolaptan bir siyah Converse çıkarttı "oha ama" dedim kendimi tutamayarak sırıttı "prenses bu gün çift gibi olmuşuz sorun olmaz" dedi çift kelimesini duyduktan sonra ağzım açık kaldı. Sonrasında dışarı çıktık ve çardaklara ilerledik çardakların birine oturduk Ata inadına yanıma oturdu göz devirdim sonra telefonum çalmaya başladı beklemeden kim olduğuna baktım Ceyda arıyordu "alo kızım biz geliyoruz bizi kapıdan alın yaa" dedi kıkırdadım "tamam güvenliğin önüne geçiyorum" dedim ardından kapattım Ata bana baktı "sen bekle ben diğerlerini alıp gelicem" dedim kafa salladı. Ayağa kalktım ve güvenliğe ilerledim 2 dakika kadar bekledim ardından Can'ın özel şoförü getirmişti onları arabadan indiler ve Ata'nın yanına yürümeye başladık.

Yanına gelince Ata ayağa kalktı sonrasında oturduk ben Ceyda ile yan yana oturdum sonra Ata tekrardan yanıma oturdu Allah'ım başka yer yok mu?

Yapacağımız ödevde herkes yapmayı sevdiği bir şeyi yazacak daha sonrasında grup arasında benzerliklerden bahsedecektik zor değildi.

Herkes bir kağıt çıkardı bende herkes gibi yazmaya başladım "yüzmek" hakkında bir şeyler yazmaya başladım tabi başka ne hakkında yazıcaktım çünkü Fransızca dışında yapabildiğim tek şey yüzücülüktü küçüklüğümden beri Fransızca dersleri ve yüzmeti.

Diğerleri ne yapıyor diye bakmaya karar verdim karşıma yani Can ile Burcu'ya baktım sonra ardından yanımdaki esmer güzeli Ceyda'ya yazıyordu sonra kafamı diğer tarafa baktım Ata'ya.

Elini çenesine sabitlemiş kafasını bana dönmüş beni izliyordu "Ata ne yapıyorsun yazsana" dedim cidden Ata beni mi izliyordu? Saçmalıyordum "niye ya seni izliyorum işte" dedi ağzım açık kaldı çünkü beni izlediğini söyledi ah kalbime inicek böyle yakışıklı bir çocuk beni izlediğini söyledi "n-ne benimi izliyorsun?" Dedim kısık bir sesle kafasini salladı ya ben ne saçmalıyorum" Ata boş boş işler ile uğraşmayı keste yaz hadi hadi" dedim onu tersledim çünkü çok utandım ilk defa bir erkek beni izlediğini söylüyordu.

Daha sonra kağıtlarımızı inceledik Ata da benim gibi yüzücüymüş ödevi tamamladık sonra diğerleri gitti Ata ile bende evlere dağılmaya karar verdik merdivenleri çıkarken okuldaki yüzme kulübüne katılmaya karar verdik.

Ata sürekli gözümün içine bakarak gülüyordu eve çıktım ve olanları düşünmeden edemedim Ata neyi ima ediyordu yoksa benden mi hoşlanıyordu?

                                
                                       3. BÖLÜM SONU

GiRiŞ KAT~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin