8. BÖLÜM ~

9 2 6
                                    

Ata ağlamamak için zor duruyordu. Onu anlamak çok zordu. Abisinin öldüğünü sanıyordu fakat abisi karşısındaydı çok acı verici..

Ata kafasını abisinin omuzundan kaldırdı Atakan abinin yüzüne baktı "niye beni bıraktın abi niye?" Dedi ağlamaklı bir sesle Atakan abi çok pişman gözüküyordu.

Atakan abi Ata'nın yüzünü avucunun içine aldı. "Abicim çok özür dilerim babam.. babamız olacak şerefsiz herif beni seninle tehdit etti mecbur kaldım çok özür dilerim abicim.." dedi Ata abisine daha sıkı sarıldı.

Altay abim şok içindeydi aklının ucundan bioe böyle birşey geçmemiştir çünkü benimde öyle olmuştu..

**********
Ertesi gün
**********

Gece boyu uyumadım..

Sürekli düşündüm niye Atakan abi Ata'yı yanlız bırakmıştı? Ata'nın babası kimdi niye böyle bir şey yaptırmıştı? Neden?!

Dün Ata ve Atakan abi kendi evlerine geçtiler, abim akşam yemeğinde sadece tabağa baktı ve düşündü. Kesin o da benim düşündüklerimi düşündü.

Saat 12.30'du abim Ata ve Atakan abi kesin uyanmıştır ya da uydular mı?

Daha fazla düşünmek istemiyordum.

Dolaptan yeşil bir tshirt ve siyah eşofman giydim.

Merdivenleri indim ve abimin odasına vardım. Kapıyı çaldım ardından içeriden "gel kimsen" dedi kapıyı açtım odaya daldım.

Abim uykusuz gözüküyordu.

"Ah Ada abicim uyandın mı sen?" Dedi

Hiç uyumadım ki abi.

"Evet abi uyandım diyorum ki Atakan abiyi ziyarete gitsek olurmu?" Dedim

Lütfen der gibi gözlerine baktım. Gülümsedi ve tamam gibisinden kafa salladı.

Üzerinede bir şorttan başka birşey yoktu oda da ki koltukta oturuyordu.

"Tamam o zaman sen giyin ben gidiyorum." Dedim

"Olur, sen git ben beş dakikaya geliyorum"dedi kafa salladım ardından odadan çıktım.

Annem bir iş gezisinde olduğu için evde abim ve ben vardık sadece.

Telefonumu kaptım ardından evden çıktım.

Giriş kata indim. Sağa döndüm ve karşımda 3 no'lu daire.

Kapıyı çaldım. İçerden ses yok.

Tam telefonumu çıkarıp Ata'yı arayacakken kapı açıldı kafamı kaldırmaya kalmadan karşımdaki kişi bana sarıldı..

Atakan abi olduğunu düşündüm ve kafamı kaldırdım.

Fakat Atakan abi değildi Atakan abinin mini versiyonu yani kardeşi olan Ata'ydı...

Ata bana sarılıyordu

Gözlerim şok içinde açıldı çünkü karşımda Ata'yı beklemiyordum.

Ata'ya baktım ve "Ata.." dedim Ata gözlerini açtı yüzüme baktı.

"Ata birşey mi oldu bana anlatabilirsin" dedim bana baktı ve kafasını hayır anlamında salladı.

Bir adım geriye gitti. İçeri geçmemi işaret etti.

İçeri geçtim ve gözlerim Atakan abiyi aradı fakat yoktu.

Ata'nın odasına ilerledim ve içeri girdim.

Ata arkamdan ilerliyordu "Ata abim gelicek Atakan abi nerde?" Dedim.

"Ah abim mi? O kendi odasında" dedi 'analdım' der gibisinden kafa salladım.

GiRiŞ KAT~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin