[O hâlâ yaşıyor mu?]"Ah bay Lee, ev için gelmiştiniz değilmi"
Felix eve göz gezdimeye başlarken konuştu, "evet, ev için gelmiştim" adam ellerini önünde birleştirip Felix'e gülümsedi "Peki o zaman, beni bekleyin lütfen"Felix eve bakınırken kafasını olumlu anlamda salladı, adımları kendiliğinden salona doğru ilerlerken evi inceliyor ve evin gerçekten eski olduğuna karar veriyordu.
Tam salona girdiğinde karşısına aniden siyah uzun saçlı, dolgun dudaklı ve uzun boylu bir genç çıktı, Felix ani hareketlerle irkilerek genç'e baktı;"Senin benim evimde ne işin var!" Felix ilk başta anlamamıştı, bu evi satın alacaktı "Şey ben bu evi satın aldım, artık benim" Cevabın karşısında güzel genç sinirlenmiş görünüyordu "Ne! Satın mı aldın? Saçmalık! Bu ev benim!" Tam o anda arkadan satıcının sesi duyuldu "Bay Lee buradamısınız" Felix genç'e şüpheli bir bakış atıp başını geriye doğru çevirdi.
Satıcı yavaşça ona doğru gelmişti "Efendim, kiminle konuşuyorsunuz" Felix hızla genç'e doğru baktığında orada yoktu...
Felix parmağıyla önünü gösterdi "N-ne nasıl olur!? Oradaydı!" Satıcı Felix'in arkasından yaklaşıp elini omuzuna koydu "Bay Lee, kim oradaydı" Felix korkuyla satıcıya döndü "O-orada bir genç vardı, evin onun olduğunu söyledi"
Satıcı şüphelenmeye başladı, ev zaten değişikti ve 6 yıldır asla satılmamıştı.Satıcı Felix'in kolunu tuttu ve bir duvara yönlendirerek eski bir tablo gösterdi.
Adam parmağıyla tabloyu gösterdi
"Acaba o genç bu oğlana mı benziyordu"
Felix gözlerini kocaman açıp satıcıya baktı "Evet! Evet! Tam olarak bu genç'ti"
Satıcı Felix'e baktı "Hayal görmüş olmayasınız Bay Lee, çünkü bu oğlan 17 yaşında iken hayatını kayıp etti" Satıcının suratı asılmıştı, Felix bunu fark etti gözlerini kocaman açıp satıcıya baktı.
Hayal görmüyordu o çocuğu kesinlikle görmüş ve onunla konuşmuştu "Ne!? Nasıl olur! Onu gördüm ve konuştum eminim!" Adam başını eğmiş üzülerek konuşmuştu "Bayım böyle bir şey imkansız, onun cansız bedenini kendim gördüm, şahitim"Felix duyduklarıya daha fazla şok olmuştu, ne diyeceğini bilemedi "Siz evi inceleyin" Demiş ve satıcı kapıyı çok kapatmadan evden çıkmıştı.
Felix yavaşça elini tabloya değdirmişti, tabloda genç'i incelerken tanıdık gelen o sesi duydu."Sana git demiştim, burası benim evim" Felix anında korkuyla sesin geldiği yöne baktı, o çocuktu...
Felix bir tabloya birde genç'e bakmaya başladı, bu kesinlikle o çocuk, ve şu anda onun yüzüne ifadesiz bir şekilde bakıyordu...Felix ona bir şey yapmayacağını göstermek için ellerini havaya kaldırmış ve yavaş yavaş genç'e yaklaşmaya başlamıştı.
Felix adım attıkça önündeki genç korkuyla geri çekilmeye başlamıştı.
"Korkma, sana zarar vermeyeceğim"Genç hiçbirşey demeden evin başka bir bölümüne koşmaya başladı, tabikide Felix'de onun peşinden koştu.
Genç bir kapıdan girdiğinde Yok olmuştu sanki. Felix etrafa bakmaya başladı, gerçekten delirmeye başladığını hissediyordu ama hayır o genç'i gerçekten burada gördüğüne emindi.
-------------------------------💗-🍓----------------------------
Selamlaarrrr
Çok kısa olduuu
Ama zaten bu bölüm giriş gibi bir şeydiBundan sonrakiler uzun olurrr
Neyse o zamaann
Baaaaaayyyysss sizi seviyoreee💗🍓🍥
Lie💗~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh who is she? |Hyunlix|
FanfictionEtrafındaki herkes tarafından çok sevilen Hwang hyunjin'in 6 yıl önce kendi evinde gizemli bir şekilde ölü bulunmasıyla herkes şok olmuştu. Güzeller güzeli Hwang hyunjin'in ölümünden 6 yıl sonra onun evini bir beyefendi satın almak istedi, Lee Felix...