Part 1 - Intro

12.1K 120 13
                                    

Penat betul kerja hari ni. Nasib dapat balik awal. Biniku masih di tempat kerja. Dia baru mendapat kerja di klinik berhampiran rumah kami. Cuma berjalan kaki sikit saja. Ini memudahkan dia dan tak perlu kami mencari kenderaan tambahan dan menambah beban hutang. Kami masih belum mempunyai anak, disebabkan itulah kami membuat keputusan untuk bersama-sama mencari rezeki. Sekurang-kurangnya dia tak bosan dan boleh menambah pendapatan.

Kami telah berkahwin selama 5 tahun. Biniku pernah bekerja ketika bujang. Itu membuatkan dia tidak kekok untuk mula bekerja semula. Pendapatannya tidaklah banyak mana, namun bolehlah membuat tabungan tambahan. Hubungan kami sebelum ini agak hambar, entah kenapa aku tak tahu. Namun sejak kebelakangan ini, setelah aku mengamalkan diet dan menjaga pemakanan, berat badanku menurun lantas meningkatkan nafsu berahiku. Mungkin kegemukan boleh menyebabkan nafsu syahwat menurun. Sekarang, aku selalu ingin bersama dengan biniku. Pantang melihat kulitnya terdedah, mulalah batangku naik. Lalu terjadilah persenggamaan yang tidak dirancang, hehehe.

 Badannya solid dengan usia baru mencecah 31 tahun manakala aku sudah pun 38 tahun. Ain namanya. Setiap kali dia balik kerja, aku akan menggomolinya setelah pintu ditutup. Kerana dia bekerja di tempat berhawa dingin, haruman yang dipakainya kekal segar hingga ke petang. Setiap kali aku mencium bibirnya, nafsu terlalu buas kerana membayangkan bibir munggilnya itu telah menghisap konek bosnya, iaitu doktor di klinik tersebut. Membayangkannya cukup membuatkan pelir ku keras seperti batu. Prestasiku sejak akhir-akhir ini amat memuaskan, apatah lagi bila dah kurus, lemak di kawasan ari-ari ku sudah menipis, membuatkan batang ku lebih terserlah kepanjangannya. Baru aku tau kote aku agak panjang rupa-rupanya.

Berbalik kepada cerita tadi, aku tak tahu di mana nak mula, iaitu perasaan curigaku terhadap biniku membuatkan aku stim. Aku tahu dia jenis baik dan dari keluarga yang baik. Malah aku juga tidak mahu ia berlaku. Namun, perasaan curiga dan cemburu betul-betul membuatkan aku stim dan akan menghasilkan air mani yang banyak jika dipancutkan. Mencium bibir seksi biniku yang terlekat perisa batang kote lelaki lain membuatkan aku hilang pedoman. Membayangkan dirinya yang lemah lembut dan naif itu digomol di tempat kerja oleh bosnya. Lebih-lebih lagi bila dia memberitahu nama bosnya doktor Kumar. Seketika itu juga kote ku mencanak naik dan terus menggauli biniku sebelum sempat dia mandi dari tempat kerja.

Cipapnya aku jilat dengan penuh semangat. Kelihatan cecair miangnya telah membanjiri lubang syahwatnya. Namun cecair itu jernih, bukan berwarna putih susu dan pekat. Nampak gayanya biniku masih suci. Atau mungkin bosnya pancut di luar, mungkin? Mungkin dipancutkan dimukanya yang aku cium-cium tadi, atau di putingnya yang aku hisap dan jilat tadi? Tetapi rasanya tidaklah pelik dan tiada bau air mani. Atau mungkin dia telah membasuhnya sebelum balik ke rumah? Biniku memang setia melayan nafsu buasku setiap hari tanpa rungutan.

Ketika naik bendera merah, biniku tetap patuh menghisap butuhku yang perlu dikeluarkan airnya. Aku membayangkan dia sedaang menghisap butuh berkulup bosnya setiap kali melihat dia melutut dan menghisap butuh ku. Dengan serta merta aku akan terpancut ke dalam mulutnya. Namun maniku akan terbazir begitu sahaja kerana dia akan meludah semunya ke dalam sinki. Adakah mani bosnya juga diludah atau ditelan? Ahhhh aku kembali stim memikirkannya. Ini membuatkan aku sambung melancap di dalam tandas sambil menghisap rokok. Nikmatnya aku sahaja yang tahu.


FantasikuWhere stories live. Discover now