two

14 0 0
                                    

POV: Jake Brown

vandaag heb ik mijn eerste werk dag als meester in groep 2. aangekomen op school zet ik wat spulletjes klaar en om 8:30 komen de eerste kinderen binnen met hun ouders.

Na een tijdje komt een jongentje alleen binnen. Ik loop op hem af. "Hey wat is jouw naam" vraag ik. Hij kijkt verlegen en zegt dan "ik Blake" antwoord Blake "hoi ik beb je nieuwe meester jake, waar is jou papa of mama" vraag ik. "Mijn mama is in buitenland en zus moest maar school" antwoord hij verlegen. "Hoe oud is jou zus dan" vraag ik weer. "Zij is 19" zegt hij. Dat is een groot leeftijd verschil. "Ga maar een plekje zoeken dan gaan we beginnen.

Het is eind van de dag en rij naar mijn huis. Thuis aangekomen bedenk ik me dat ik geen eten in huis heb dus ga maar naar de snackbar om lekker patat te halen.

Aangekomen bij de snackbar laat ik mijn bestelling opnemen en ga dan ff ergens zitten.

POV: Jade Miller

Met blake op mijn arm loop ik de snackbar in. Blake was moe geworden dus ik til hem. Opeens zegt blake "hoi meester Jake" enthousiast en zwaait vrolijk naar hem. "Hey blake" antwoord hij. Hij loopt onze kant op. "Hai ik ben Jake Brown de nieuwe meester van Blake" stelt hij zich voor. "Ik ben Jade Miller de zus van Blake" antwoord ik. "Leuk je te ontmoeten, ik hoorde dat jullie moeder in het buitenland zit" zegt Jake. "Ja klopt ze zit in Nederland voor 4 maanden" zeg ik. "Is ze vaak weg" vraagt hij. "Ja bijna altijd" antwoord Blake. "Ja klopt ik heb ook de voogd over hem" ga ik verder op Blake. "Maar ik ga even eten bestellen" zeg ik. "Jade mag ik bij meester Jake blijven" vraagt Blake. "Als het van Jake mag vind ik het prima" antwoord ik hem. "Mag dat" vraagt Blake aan Jake. "Tuurlijk" antwoord hij. "Welke snack wil je schat" vraag ik. "Frikandel" roep Blake. "Oke, zoek je zo nog ff een tafel uit?" vraag ik. "ja" zegt Blake.

my little brother's teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu