four

8 0 0
                                    

POV: Jade Miller

Het is maandag. Ik loop naar Blakes kamer. "Goedemorgen schat word je wakker" vraag ik zachtjes. Hij wordt langzaam wakker. "Jade" zegt Blake. "Ik voel me niet zo lekker" zegt Blake zielig. "O lieverd toch" zeg ik. Ik voel aan zijn voorhoofd het is een beetje warm. "Weet je lieverd je gaat vandaag even naar school en als je je niet beter voelt moet je het tegen meester Jake zeggen, ja" zeg ik. "Oke"

Normaal heb ik geen tijd om op maandag mee te lopen maar omdat hij niet lekker is loop ik mee. Met Blake op mijn arm loop ik naar binnen. Na alles opgehangen te hebben loop ik met Blake naar het lokaal.

"Hey Blake" zegt Jake als hij ons opmerkt. "Hey Jake" zeg ik. "Blake voelt zich niet zo lekker dus je mag me bellen als het niet goed gaat ik moet door want ik heb zelf les" zeg ik snel. "Tuurlijk ga maar snel zal ik hem overnemen" vraagt Jake. "Graag" zeg ik. Ik geef Blake over aan Jake en zeg nog gedag en ga snel terug naar de auto om naar school te gaan.

Ik kom aan op school en loop meteen naar Rose. "Waar bleef je de les begint bijna" vraagt Rose. "Sorry Blake voelde zich niet lekker dus had hem naar binnen gebracht" antwoord ik. "Zeg beterschap van mij" zent Rose "zal ik doen" zeg ik lachend. "Heb jij geleerd voor de toets van vanmiddag" vraagt Rose. "Hebben we een toets dan?" vraag ik. "Ja en hij is heel belangrijk" zegt Rose. "Oeps vergeten" zeg ik.

Het is middag ik heb de hele dag geleerd en denk dat het wel gaat lukken tot ik werd gebeld. Het is Jake

J = Jade
Ja = Jake

J: met Jade
Ja: hai met Jake ik wauw ff zeggen dat het al weer een stuk beter met Blake gaat. Hij is nog wel moe maar speelt nu met wat andere kinderen
J: fijn bedankt voor het doorgeven
Ja: geen probleem
J: ik moet gaan de les begint bijna
Ja: oke succes
J: dank je jij ook, doei
Ja: doei
-------------------------------------

Na dat ik op hing ging ik naar het lokaal waar ik de toest moest maken.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 07 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

my little brother's teacherWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu