POV: Jade Miller
Na dat ik heb besteld liep ik naar Blake en Jake. "dus je zit zelf ook nog op school?" vraagt Jake. "ja klopt ik studeer geneeskunde, zit in mijn 3e jaar" antwoord ik hem. ''cool" zegt Jake. het is anderhalf uur later en we hebben veel gepraat en gegeten. "Blake ik denk dat het tijd is om naar huis te gaan" zeg ik tegen Blake. "nee ik wil blijven met meester Jake" antwoord Blake met een zielige blik. "sorry Blake maar morgen moet je naar school en dat zie je Jake weer" zeg ik. "oke" zegt Blake. "tot morgen meester Jake" zegt Blake enthousiast en zwaait naar Jake. "doei Blake tot morgen" antwoord Jake. ik zeg ook gedag en loop met Blake terug naar huis. ik kijk nog wat tv met Blake en breng hem dan naar bed. ik kijk nog ff wat afleveringen van mijn serie en ga dan naar bed.
beeb beeb beeb
de wekker gaat weer af. ik stap uit bed een maak me klaar ik trek een leuke outfit aan en die mijn haar en makeup. als ik klaar bed maak ik Blake wakker maak hem ook klaar en lopen we naar beneden om te ontbijten. na het ontbijt poetsen we onze tanden en breng ik Blake naar school.
ik hoef vandaag pas om 11 uur te beginnen dus kan vandaag wel meelopen. aangekomen op school help ik Blake uit de auto en lopen we naar binnen. binnen help ik Blake zijn jas en tas op te hangen en loop met hem mee naar binnen. "goedemorgen Blake en Jade" hoor ik. "hallo meester Jake" zegt Blake. "hey Jake" zeg ik tegen Jake. "hoef je vandaag niet vroeg te beginnen dat je met Blake mee kon lopen naar binnen" vraagt Jake. "ja ik hoef vandaag pas om 11 uur te beginnen" zeg ik. "ik wauw dat ik zo laat kon beginnen" zegt Jake. Blake in ondertussen gaan spelen. "hey ik wauw je gister dit al vragen maar ben het vergeten ehh mag ik misschien je nummer ik moet de nummers hebben van alle ouders voor als er iets gebeurd" vraagt Jake. "ja tuurlijk" antwoord ik. Jake pakt zijn telefoon er bij en geeft hem aan mij. ik zit mijn naam en nummer er in en geef hem terug aan Jake. "thanks" zegt Jake.
JE LEEST
my little brother's teacher
RomanceWat als je verliefd wordt op de meester van je broertje