Tenefüs bitmiş ve bütün okul derse geçmişti. 11/C sınıfı ise her zamanki gibi geç kalan biyoloji hocalarını beklemekteydiler.
Kıvanç yüzüne düşen saç tutamlarını üfledi. Yine sıkıcı bir okul dönemi başlamıştı ve yapacağı hiçbir şey yoktu.
Okulun en popüler çocuklarından biri olmasına rağmen kendi halinde biri olduğu için grubu dışında çok arkadaşı yoktu.
Tam dalıp gitmişken arkadaşının bir şaka yapmasıyla bütün masa kahkahadan kırıldığı için olduğu yerde kendini toparladı. Ve tam o sırada Güney gözüne çarptı. Tam Kıvanç onun yanına gitmek için ayağa kalkacakken Güneylerin arka sırasına Lara'nın geldiğini görmesiyle gitmekten vazgeçti.
"Yine mi beraberler!" dedi kaşlarını hafifçe çatarak. Arkadaşlarının onun duygu değişimini farketmesini istemiyordu ama sinirlenmişti.
"Azıcık ayrı dursalar şaşırırım!"
Güney'de aynı Kıvanç gibi okulun popülerlerinden biriydi. Uzun kumral ve kıvırcık saçları bir şekilde kızları ona çekmeyi başarıyordu işte. Genelde hiçbirine yüz vermezdi ama Lara farklıydı. Kıvanç ne zaman Lara'yı Güney'in yanında görse fısır fısır birşeyler konuşuyor olurlardı. Bu da tabi Kıvanç'ın o günkü moralini silip süpürürdü.
Aslında ikisini de ayrı ayrı seviyordu. Lara, sınıfın kızları arasında sevilir, erkeklerle de anlaşmasını iyi bilirdi. Kıvanç bu kadar içine kapanık olmasa belki iyi bir ilişkileri bile olabilirdi.
Bugünde Melis'in sıra arkadaşı Eva'yla yer değiştirmişti. Belki de abartıyordu ama gün gibi açıktı işte Lara'nın Güney'den hoşlandığı.
O bunları düşünürken Güney'lerin tarafında da farklı bir olay kopuyordu.
***
"Bitki?"
"Şam Fıstığı!"
"Şam Fıstığı ne lan?" diye araya girdi Tuncay.
"Şam'da yetişen fıstık işte!"
"Çam Fıstığı o gerizekalı."
"Sallama lan Şam Fıstığı o."
Poyraz'la Tuncay'ın kavgalarından sıkılan Melis gözlerini devirdi.
"Neyse ne işte! 10 yaz geç." diyerek Güney'e döndü.
"Bitki?"
"Ha?"
Güney konuşulanların hiçbirini dinleyememişti. Kıvançların grubuyla yaptıkları sohbetin tadı damağında kalmıştı. Biyolojici her an gelebilir diye de yanlarına gitmek istemiyordu.
"BİTKİ OĞLUM BİTKİ!" diye bağıran Lara'yla kendine geldi. Kağıdına baktı.
"Yazmamışım."
Yuhalamalar peşi sıra geldi.
" E sende hiç bir şey yazmamışsın." diye sızlandı Poyraz.
"İstemiyorsan oynamayacağım de!"
"Ne alaka ya!" diye çıkıştı Güney.
"Motivasyon kaynağımı kapattınız, Bak!" diyerek tahtayı gösterdi.
"Valorant izlemeden nasıl yazıcam ben bunları!"
Kahkahalar eşliğinde oyuna devam ederken Güney son bir kez Kıvanç'ların masasına baktı ve Mavi gözlerle karşı karşıya kaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|GÜLLAÇ|
Teen FictionOkulun popüler çocukları Güney ve Kıvanç. Ve okulun popüler kızı Lara. Yaşadıkları okul günleri.. Bir aşk üçgeni olabilir miydi?