Deniz efe'nin anlatımıyla .💙💙💙
Merhabalarr🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰
Nasılsınız inşallah iyisiniz dir biraz bölüm geç geldi hatta baya bir geç geldi kusura bakmayın onun için bölüm uzun yazacağım ve hatamı telafi edeceğim yavrularım 🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍🩷🤍
Nu arada oruç nasıl gidiyor açlık başa vuruyor mu .
Siz çokk seviyorum ❤️❤️❤️❤️❤️❤️.
İyi okumalar 📖📖📖📖📖📖📖📖📖
" Tamam dogru söylüyorsun belki ben de ilk başlar da sizinle iyi anlaşmak istiyordum ama hiş kusura bakma ya da bak umrum da degil çünkü abilerin de kardeşin de ağıza alınmayacak sözler söylediler bana söyleseler di belki bu kadar abartmazdım ama konu çocuklarım olunca beni hiş kimse tutamaz bunları anlatma sebebim ise abilerin ve kardeşin bak abilerin ve kardeşlerin diyorum tüm o sözleri söylerken sen de oradaydın sadece sen de değilsin üçüzlerin de oraday dı hepiniz dinlediniz duydunuz dediklerini hiş biriniz ağzınızı bile aşmadınız bana söylediklerine degil küçücük çocuklarla ilgili böyle konuşmalarına sitemim ve lütfen benden size güvenme mi isteme." dedim ohh be ne kadar konuştumlan ben ayy yoruldum kardeşim bu ne ya bence bir yıllık potayı doldurdum .
Demir biyo dördüz " tamam bize hemen güven me ama lütfen güvenmeye çalış üzürdileriz bizim susmamız gerekyor du ama sustuk keşke bir az zamanı geri alabilseydik de bu olaylar olmadan önce durdurabilseydim ama malesef ki zaman geriye alamıyorum ama sen de istersen beraber daha güzel zaman geçirip anı biriktirenlere daha önümüz de bir ömürlük hayat var ha bu ara da üçüz degil dördüz sende bizin kardeşimisin bu benim düşüncem diherleri ne düşünmek istiyorlarsa onu düşünebilir ama benim seni bırakma gibi bir düşüncem yokk dördüzüm bunu çok iyi bil " dedi ve sustu yuh amg bu benden fazla konuştu o konuşurken resmen ben dinlerken yoruldum te allahım istese kısa ve öz konuşabilir di ama bu çocuğun kafasın da bir şey oldugu için konuşmayı uzattıkça uzatıyor du.
Sesiz kaldım cevap vermedim verme gibi bir düşüncem varmıy dı onu bile bilmiyorum ama yorulduğumu çok iyi biliyorum bu hayat beni çok yoruyor du galiba bu hayatın en güzel yanı çocuklarımın benim yanım da olmasıy dı .
Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum şu anda herkes bana beklentili gözler ile bakıyor du ama benim de bir gururum var dı bir yandan da şöyle düşünmüyor değildim ' onlar senin ailen yoldan geçen her hangi birisi degil onlara ikinci bir şansı verebilirsin pişman oldukları gözlerinden belli çok kinci olma insanlara karşı en önemlisi ise aileye karşı olma ' diyor du bir yandan ise ' hiş kimse ikinci şansı hak etmez tamam pişman oldukları belli ama. Tekrar yapmayacakları anlamına gelmiyor hem ne çabuk unutun onlar sen ilk o eve gittiğin de karşıdıkşarını agıza alınmayacak sözler söylemişler di sen de hemen onları affedecekmisin ' diyor du hangisinin dogru hangisinin yanlış bir düşünce oldugunu bilmiyordum .
En önemlisi ise ne yapamam gerekeni bilmiyorumdum ya Temelli buradan gidecektim ya da biraz düşünüp ona göre bir karar vermeliydim bana göre ikinci seçenek daha iyiydi çünkü ani gelişen olayları ve işleri asla sevmezdim hatta nefret ederdim .
"Bakın ben ne diyeceği mi bilmiyorum bana zaman verin biraz ve lütfen sakın farklı bir şey anlamayın ya giderim ya da kalırım zamana bağlı bir iş onun için hem benim hem de çocuklarım için en iyi yolu düşünmem gerek " dedim sesimi nazik tutmaya çalışarak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DENİZ EFE /GERÇEK AİLEM (( Düzenlendi))
Roman pour AdolescentsMerhaba bu benim ilk kurgum inşallah beğenirsiniz. argo kelimeler var Düzenlenecek