- Jealousy -

184 20 4
                                    

×

okuyup, oylayın la bu fıcı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

okuyup, oylayın la bu fıcı

×

Taehyung'dan

Her şeyin üzerinden bir ay geçmişti. İu'suz bir ay.. Onu artık özlemiyordum. İçimde sevgi dair hiç bir şey beslemiyordum ona karşı. Beni, jungkook'a bıraktıktan hemen bir hafta sonra abim tarun ile ilişkiye başlamıştı. Jungkook yanıma gelerek, belime sarılmış ve anlımı öpmüştü. "Güzelliğim bu akşam misafirlerimiz gelecek. Akşam yemeği yiyecekler sonra sohbet edeceğiz ve onlar gidecek." demesiyle kafamla onaylayıp kolunu tutmuştum. Oda boynumu öpmeye başlamıştı. "Jungkook, nişane takmayacak mıyız?" diye sorduğum zaman bana dönerek "Takacağız yavrum, ama sen beni hiç sevmediğin için senin nişanen simsiyah olucak.. Benimki sana çok aşık olduğum için kıpkırmızı olucak. Yinede senin nişaneni kırmızıya çevireceğim güçlerimle." dediği zaman kafamla onaylamıştım. "Nişanemi verir misin?" demiştim bu sefer. Ellerimi öperek nişaneyi vermişti. "Lavaboya gideceğim bekle." diyerek lavaboya gitmiş ve nişaneyi boynuma takmıştım. Kırmızıydı, siyah değildi. Yani.. Bu da jungkook'a aşık olduğum anlamına geliyordu. Nişaneyi ellerimle kapatıp, "Jungkook'dan saklamalıyım.." demiştim. Ona aşık olduğumu güzel bir zamanda anlayacaktı..

*

Yazar'dan

Akşam olduğu zaman çift herkesi karşılayıp, sofraya oturmuştu. Chu gülerek "Bu güzel sofrayı neye borçluyuz?" demişti. Jungkook ise sinirle "Kes çeneni chu. Burda davetlisiniz, bir şeye borçlu değilsiniz. Sizin gibilerden ben borçlanmam." demişti. Chu ise suyunu içerek "Yine patavatsızsın jeon, dilin yine kaba ve sivri." demişti. Jungkook ise 'sabır' dercesine, ellerini yumruk yaparak; "Bu dille yaptıklarımı ne sen sor, ne de ben söyleyim." demişti. Chu susarak, önüne dönmüş ve yemeğini yemeye devam etmişti. Areum, jungkook'a dönerek "Evlenmişsin.. Bir insanla senin benim gibi safkan bir vampirle evleneceğini sanardım." demişti. Jungkook gülerek "Kızlar ilgimi çekmiyor." demişti. Areum ise şarabını içerek "Öyle olsun" demişti kısık sesiyle. Carlo ise "Bugün burda toplanmamızın sebebi hem areum'un dönüşü hemde taekook çiftinin evlenmesi." demişti. Chu ise susmak bilmeyip yine konuşmuştu. "Bir ay öncesinde düğün yapıldı fakat jeon bey aynı sofrada oturmadı bizimle." demişti. Jungkook ise saçlarını geriye atarak "Bazı insanlarla aynı sofraya oturulmaz chu. Sizin gibi, ben sizin gibileri denk alamam. Siz aşağıdasınız, ben yukardayım." demişti. Chu ise masaya sinirle vurarak, kuzeni jungkook'a dönmüştü. "Yetti kabalığın!" demişti. Jungkook ise aynı anda ellerini masaya koyarak, ayağa kalkmıştı. "Sen kimsin de bana hesap soruyorsun ha? Alttan alıyorum diye, üstte mi çıkmaya çalıyorsun sen melez? O lanet çeneni kapa, o lanet gözlerini eşimin üstünden çek yoksa o çok korktuğun lavlar da pişiririm seni!" demişti. Chu ise bir şey demeyip, yerine geri oturmuştu. Jungkook ise tekrardan kalktığı yere oturmuş ve yemeğini yemeye devam etmişti. Eşinin kullağına yaklaşıp, "Çok safsın bebeğim.. Nişanenin yandığını bilmeyeceğimi sanarak saklaman.." demişti gülerek. Taehyung ise lokmasını yutup, nişanesini bir elinin arasına almıştı. Jungkook eşinin bu tavrına gülerek "Korkma çocuğum, almayacağım nişaneni." demişti. Taehyung ise suyunu içip, arkasına yaslanmıştı utançla.

*

Taehyung'dan

Jungkook'la tartışıyorduk. Evet, tartışıyorduk! Çünkü areum, jungkook'a sarılıp, öpmüştü. Tamam, jungkook itmişti ama kimse benim sevdiğim adama dokunamazdı! "Kes sesini! Sen kendine gel asıl jeon! Sen benim eşimsin!" demiştim bağırarak. Jungkook ise belimden tutup, boynumu öpmüştü. "Biliyorum, güzelim. Biliyorum yavrum ama sakin ol bebeğim" dediği zaman onu koltuğa itmiştim. Ve kucağına oturmuştum. "Bir daha o kızla görüşmeyeceksin.." dememle sırtarak "Görüşmüyorum zaten yavrum" demişti. Kucağında sürtünerek, inlemiştim. "Ah benim kıskanç kirpim.." demişti ellerini kalçama koyup, sürtünmeme yardımcı olarak. "Sen benimsin.." demiştim. Oda bana gülerek bakıp, "Ben seninim." dediği zaman dudaklarına yapmıştım. Oda benim öpüşüme karşılık vermeye başlamıştı. Hala kucağında sürtünüyordum.

×

ABOOOOO NOLUYOR LAAAA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ABOOOOO NOLUYOR LAAAA

*

Ready For Love? | TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin