- Apocalypse! -

58 4 0
                                    

×

bu kadar, bu kadarıda fazla

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu kadar, bu kadarıda fazla.
artık agrı var her yanımda...

×

Yazar'dan

Jungkook sinirle ve hızla ayağa kalkarak zain'e sert bir yumruk atmıştı. "Oruspu çocuğu! Kardeşim nerde?!" demişti sinirle jungkook. Zain gülerek ayağa kalkmış ve "Bilmem, belki acı içinde şuan ölüyordur. Kim bilir?" demişti. Taehyung ise sinirle "Pislik herif!" demişti. Jungkook bu sefer zain'in yakasına yapışarak "Kardeşim nerde?" diye sormuştu sinirle. Zain tekrardan gülerek "Lucian'nın yanında, Cehennemde." demişti. Lucian, Jungkook'un ezeli düşmanı. Çocukluktan beridir lucian ve jungkook birbirine düşmanlardı. Birbirini sevmez, birbirlerinden nefret eder, birbirlerine kin tutar, birbirlerinden iğrenirlerdi. "Düşmanımla bana oyun kurdunuz yani.. Bunun bedeli ağır olucak. Kıyameti ayağınıza getireceğim. Çünkü yapmamanız gereken bir şey yaptınız, benim değer verdiğim insana bulaştınız. Hepiniz bedelini ağır bir şekilde ödeyeceksiniz. Pişman olucaksınız, ölmek için yalvarıcaksınız." demişti jungkook. Zain gülerek "Aynen." diyerek evden çıkmıştı. "Cehenneme gidiyoruz. Lucian'nın cehennemine." demişti jungkook ve eşinin elini tutarak ikisinin evden çıkmasını sağlamıştı.

*

Yazar'dan

Matt hızlı adımlarla yürüyerek efendisi jungkook'un yanına yaklaşmıştı. "Efendim içerideki zebanileri öldürücek miyiz? Yoksa zindana mı atacağız?" diye sormuştu. Jungkook sinirle ve kararlı ses tonuyla "Zindana." demişti. Sam ise etrafta adam olup, olmadığını kontrol ediyordu. Scott, efendisine dönerek "Etrafta adam gözükmüyor efendim. Büyük ihtimalle lucian efendi'nin yanındalar." demişti. Jungkook ise kafasını sallayarak onaylamıştı. Herkes bunun bedelini ödeyecekti.

*

Yazar'dan

Lucian, jungkook'u gördüğü zaman gülerek "Ooo jeon, sonunda geldin. Ha ezeli düşmanım?" demişti. Jungkook sinirle "Kardeşimi bırak." demişti tek nefeste. Lucian ise tekrardan gülmüş ve jungkook'a yaklaşmıştı. "Bırakmazsam?" diyerek gülmüştü. Jungkook en sonunda dayanamayarak lucian'a yumruk atmıştı. "Kardeşimi ver bana!" demişti. Lucian kanayan dudağını silerek jungkook'a bakmıştı sinirle. "Kardeşini lavların içine atarken öyle görürsün! Anladın mı?" demişti sırtarak. Jungkook, lucian'nın yakasına yapışarak "Seni gebertirim! Leon'a veririm seni! Ejderha ateşi ile yakar seni!" diye kükremişti. Lucian, leon'dan çocukluktan beri korkardı. Leon, jungkook'un çok sevdiği bir ejderhasıydı. Lucian ise sırtarak sağdakı odayı göstermiş ve "Kardeşin orda, bırak yakamı." demişti. Jungkook, lucian'nın yakasını bırakarak görevlilerine dönmüştü. "Halledin burayı." diyerek sağdaki odaya girmişti.

*

Yazar'dan

Her şeyin üzerinden bir hafta geçmişti. Ve jungkook, kardeşine zarar gelmeden kardeşini kurtarmıştı. Biricik eşi taehyung'u öperek "Aşkım ben çıkıyorum" demişti jungkook. Taehyung ise gülümseyerek "Görüşürüz aşkım." demişti. Jungkook evden çıkarak cehennemine girmişti. Matt, jungkook'u takip ederek "Dediğiniz gibi efendim. Zain'in ve lucian'nın adamlarını lavlara atarak öldürdük. Zain ve lucian sandalye'de bağlı şekilde duruyorlar." demişti. Jungkook hızla kafasını sallayarak odaya girmişti. Gülerek "Sizi burda görmek ne güzel.." demişti jungkook. Zain ise sinirle "Bırak bizi!" demişti. Lucian ise gözyaşları içinde 'Bırak beni!' diye bağırıyordu. Gülen taraf artık onlar değil, jungkook'tu. "Sehun, lucian'ı yak, zain'de sürgün edilcek özel güçleri alınarak." demişti jungkook. Efendi zeus'un olan bitenden haberi vardı. Kardeşi zain'nin böyle bir ceza çekmesini istemişti. En sonunda sehun efendisini onaylarak lucian'ı yakmıştı. Zain'i ise özel güçleri alınarak, sürgün'e göndermişlerdi.

Kıyamet, sona ermişti. Ya da öyle sanıyorlardı..

×

soyle bana yıne nerdesın, bu gece kımın evındesın?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

soyle bana yıne nerdesın,
bu gece kımın evındesın?

×

Ready For Love? | TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin