- To escape -

159 11 0
                                    

*

kızlar valla cevırıler yanlıs olabılır, cunku ben google'den bakıyorum da 😔

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kızlar valla cevırıler yanlıs olabılır, cunku ben google'den bakıyorum da 😔

*

Yazar'dan

Taehyung, jungkook'dan kaçıyordu. Çünkü jungkook ile tartışmış ve en sonunda kaçmıştı. Jungkook ise onu kovalıyordu. "Bebeğim kaçma!" demişti bağırarak büyük olan. Taehyung şuanda bir iblis'i peşinden koşturuyordu. Taehyung ise gülerek koşmaya devam ediyordu. Jungkook en sonunda onu yakalayıp, belinden tutmuştu ve ikiside yere düşmüştü. Taehyung şuan jungkook'un altındaydı. "Nereye kaçıyorsunuz bakalım küçük bey?" demişti jungkook. Taehyung ise gülerek, ellerini sevgilisinin omzuna koymuştu. "Hiç bir yere.. Sadece sevgilim bey biraz beni sinir etti bende kaçtım" demişti taehyung gülerek. Jungkook ise hala gülen eşinin yanaklarını öperek "Hala gülüyorsun, esmer güzeli" demişti. Ve taehyung'u kucağına almıştı. "Bu bana bi yerden tanıdık geliyor.." demişti taehyung. Jungkook ise gülerek "Banada" demişti.

***

( Flasback )

( Taehyung ve Jungkook'un birbirini gördüğü ilk gün )

Yazar'dan

Taehyung, jungkook'un tutuşundan sıyrılarak "Pislik! Bırak beni! Napıcaksınız bana? Öldürücek misin beni!?" demişti taehyung bağırarak. Jungkook ise, taehyung'u kendine çekmiş ve "Sana kıyamam bebeğim" demişti. Ve küçüğün dudaklarını öpmüştü. Taehyung tekrardan jungkook'u itmişti. "Bırak beni! Neden getirdin beni buraya kötü ruh!" demişti bağırarak küçük olan. Büyük olan, küçük olanın yanağını öperek "Seni seviyorum, sana aşığım seni istiyorum." demişti. Taehyung ise kaçmak için etrafına bakıyordu. Ama kaçıcak bir yer yoktu. Taehyung, Jungkook ile sonsuza kadar yaşayacaktı.. Başka seçeneği yoktu.

***

( Günümüz)

Yazar'dan

Çift en sonunda evlerine gelmişti. Taehyung'u yere inince gülmüş ve salondaki koltuğa oturmuştu. "Hadi film izleyelim" demişti gülerek. Jungkook ise eşini onaylayıp film izlemeye başlamışlardı. Film bittikten sonra çift odalarına girmişti. "Areum.. O pislik senden ne istiyor?" demişti sorgulayıcı bir ses tonunda taehyung. Jungkook ise derin bir nefes vererek "Bana aşık, benimle evlenip, çocuk yapmak istiyor. Çocukken peşimden ayrılmazdı onu kovardım her zaman hiç sevmezdim, sevmiyorum. En sonunda dayanamayıp, ona şiddet uyguladığımı söyledi. Yalandı, gerçek ortaya çıkınca burdan uzaklaştı. Park ailesi sevilirdi. Bizim kadar sevilmezdi tabi. Ondan sonra park ailesi herkese kapılarını kapattı." demişti. Taehyung ise "Pislikler!" demişti sinirle.

***

Yazar'dan

Kasabaya inen çift etrafta gezmeye başlamıştı. En sonunda iu ve tarun'u gördükleri zaman yerlerinde durmuşlardı. İu sessiz bir şekilde "Taehyung.." demişti. Taehyung ise, ona adı ile seslenen kadına nefretle bakarak "Abimle nasıl ilişkiye girdin beni bırakıp, gittikten bir hafta sonra?!" demişti. Tarun yanındaki kadının elini tutarak "Biz zaten ilişki içerisindeydik! Siz evleneceğiniz günün önceki gecesi birlikte olduk! Her şeyimizi o yanındaki biricik eşin biliyordu zaten!" demişti. Evet, jungkook her şeyi biliyordu. Ama taehyung üzülmesin diye susmuştu. Taehyung, jungkook'a dönerek "Sana inanamıyorum" diyerek saraya doğru yürümeye başlamıştı.

***

Yazar'dan

Odalarına giren çift, tartışmaya devam ediyordu. "Benden bunu nasıl saklarsın ha!?" demişti taehyung sinirle. Jungkook ise "Üzülmemen için söyledim taehyung! Sen üzülme diye sustum!" demişti bağırarak. Taehyung yatağa oturarak "Pislikler.." demişti tekrardan. Jungkook eşinin yanına oturarak "Özür dilerim biriciğim." demişti. Taehyung ise eşine sarılıp "Özür dileme, senin bir suçun yok.." demişti. Çift tekrardan dudaklarını buluşturmuştu.

***

Yazar'dan

Taehyung ve jungkook salonda oturup sohbet ediyordu. Leila jungkook'un önünde eğilerek "Yarın toplantınız var efendim, Lee ailesi ile. Saat öğlenden sonra beşte." demişti. Jungkook ise "Anladım" dediği zaman leila eğilerek gitmişti. Jimin hızla içeri girerek nefes alıp, vermeye çalışıyordu. Jungkook panikle arkadaşının yanına gitmişti. "Noldu jimin?" diye sormuştu. Taehyung'da jimin'in yanına giderek "İyi misin?" demişti. Jimin başı ile onaylamış ve dikleşmişti. "Efendi.. Efendi Zeus, Hazretleri yarın buraya geliyormuş" demişti. Zar, zor nefes alıp, jungkook ise sol elini ağzına götürüp, derin bir nefes vermişti.

*

bebek 🥺

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bebek 🥺

*

Ready For Love? | TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin