Omzumu Çıkaran Adam

31 2 0
                                    

"Selin Hanım  16:00'daki toplantınızı iptal etmemi istemiştiniz fakat katılımcılar bir sonraki toplantı tarihinin randevusunu veremeyeceklerini söylüyorlar. Ne yapalım?"

"Göz dağı veriyorlar iptal et ! Bizim gibi bir şirketi kolay kolay reddedemezler. İlla ki bir toplantı isteyecekler."

Şirketin iki binasını birleştiren camla kaplı köprüden geçerken asistanım Hazal programdaki önemli değişiklikleri sıralıyordu. Şirketin en üst katına çıkmak için asansöre binmiştik. Odamın olduğu kata geldiğimde asansör kapısının açılmasını bekleyip çıktım.Hızlı adımlarla odamın kapısına ilerledim.

"Tamam.Peki saat 18:15 'deki New York uçuşunuzu haftaya mı erteleyeyim yoksa iptal mi edeyim?"

"Haftaya boşluk oluşmasını sağla."

Odama girdiğimde Hazal önemli şeyleri sıralamaya devam ediyordu. "Demir Bey'in doğum günü yarın ve İlke hanım size 15 çağrı bıraktı ."

Masamın üstündeki telefonu elime aldım , İlke'yi aramadan önce kafamı kaldırıp Hazal'a baktım.

"Demir'in hediyesini kendim alacağım çıkabilirsin."Hazal sessizce kafa sallayıp dışarı çıkarken gözlerimi telefonumun ekranına çevirdim.İlke'yi aramak için parmaklarımı ekranda gezdirdim ve telefonu kulağıma götürdüm.

"Selin neden açmıyorsun kaç saattir seni arıyorum haberin var mı?"

"Sakin ol İlke toplantıdan yeni çıktım!"

"Ah doğru ! Unutmuşum ... Şey bugün Demir için hediye bakmaya çıkacağız değil mi? Sakın işim var deyip beni ekmeye kalkma !"

"Geleceğim İlke , merak etme ."

"Kaçta buluşuyoruz ?"

"Birazdan şirketten çıkacağım ama eve uğrayıp üzerimi değiştirmem gerek . Bir saat sonra marinada buluşalım ordan alışverişe geçeriz."İlke'yle konuşurken bir yandan da Hazal'ın bana bağlamaya çalıştığı telefon çalıyordu.

"Tamadır , görüşürüz !"

"Görüşürüz ..."

Telefonu kapattıktan sonra derin bir nefes alarak masada titremekle meşgul olan telefona uzandım.

"Kim arıyor Hazal ?"

"Efendim , Güvenç Holding'in yeni sahibi sizinle acilen bir toplantı yapmak istiyor.Yakın zamanda boşluğunuz olmadığını söyledim fakat çok ısrarcı davranıyorlar. "

Güvenç Holding bizim için aman aman bir öneme sahip değildi fakat çok da önemsiz değildi.Güçlü bağlantıları olan bir holding olduğumuz için neredeyse dünyanın her yerine bir şirket kurmuştuk."Tamam bir boşluk oluştur.Neden ısrar ediyorlarmış anlayalım bakalım.Ruslarla olan toplantıyı ertele !Ben şimdi çıkacağım sorumluluğun kimlerde olduğunu biliyorsun zaten!"

"Tamam Selin Hanım mesaj alınmıştır ."
Telefonu kapattıktan sonra telefonu mu çantamı ve araba anahtarlarımı aldım.Şoförle gittiğim yerler vardı elbet fakat araba kullanmayı seviyordum.

Hızlı adımlarla  odamdan çıktım , asansöre ilerledim ve zemin kat tuşuna bastım. Bir süre asansörde bekledikten sonra zemin kata geldiğimi belirten sesi duydum ve kapıya yöneldim. Kapı açıldığında güvenliklere başımla selam vererek şirketten çıktım. Hazal haber vermiş olmalı ki arabam kapının önündeydi.

"Ben kullanacağım Levent Bey."

"Tabi Efendim ."
Arabanın klidini açtım ve sürücü kapısına doğru yürüdüm. Kapıyı açıp arabaya bindim ve eve  doğru sürmeye başladım. Arabanın playerından  telefonumla bağlantılı listelere girdim ve eski ama çok sevdiğim bir şarkıyı açtım.

DenizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin