Buralardan geçiyordum seni gördüm vay
Naber bebişkolar
NasılsınızBen iyi sayılırım sevgili mi sevgili matematik hocamın verdiği ödevler dışında☺️
Hadi bölüme başlıyak
Ay ben bölüm yazana kada yıllar geçiyo bide üstüne tiktokta dizi yazıyom of of işim çok
AMA PES ETMEK YOK! ✊
Evet şimdi başlayabiliriz
Hiç düz yazı yazdım ama nys
*
*
*Taehyung
Yoongi'lerle birlikte hastaneye varmıştık. Şuan Jungkook'un? ruh eşimin adıymış bana da Yoongi'ler söyledi işte yanına gidiyorduk.
Kaldığı odanın katına giriş yaptığımızda hastane koltuklarında oturan üç kişiyle oraya gittik.
Bizi görür görmez veya beni görür görmez ayağa kalktılar.
"Hoşgeldiniz sefalar getirdiniz hiç gelmeseydiniz" diyen daha adını bile bilmediğim beyaz saçlı oğlana baktım.
Sanırım buraya geç geldiğim için alttan alttan gönderme yapıyordu.Veya direk yüzüme vuruyordu.
"Hoseok" diye arkadaşını dürtükleyen sarı saçlı oğlana baktım. Sanırım bu çocuk Yoongi'nin hoşlandığı ama bir türlü açılamadığı Jimin'di.
Ve son olarakta Seokjin'e baktım.
Bizimle aynı sınıftaydı onu tanıyordum. Demek ruh eşimin arkadaşıymış."Hoşbulduk" diye söze atılan Yoongi'yle artık kime bakıcağımı şaşırdım. Çünkü herkes birbiriyle bakışıyordu. Ve bu durumdan artık sıkılmaya başlamıştım sadece bir an önce ruh eşimi uyandırıp gitmek istiyordum çok mu şey istiyorumdum sanki.
"Selamlaşmanız bittiyse ruh eşimi uyandırıp gi-" daha sözümü tamamlayamadan biri sözümü kesmişti.
Daha doğrusu odanın içinden çıkıp bağıran ruh eşim sözümü kesmişti.
"SEOKJİN HYUNG!" diye bağırmıştı.
Ve 6 kişi hepimiz ona bakıyorduk tek fark Yoongi, ben ve Namjoon şaşkınca
Jimin, Hoseok ve Seokjin bezmişçe bakıyordu."Ne oldu yine Kookie-" diye söze Seokjin atılmıştı ki araya giren Namjoon'la sözü yarıda kalmıştı.
"SEN! SEN BENİM KAFAMDA ŞİŞE PATLATAN ÇOCUKSUN!" diye bağırmıştı. Bi saniye ruh eşim Namjoon'un kafasında şişe mi patlatmıştı?
Ardından Yoongi söze atladı.
"Taehyung bu sana anlattığımız çocuk! Senin ruh eşin bu mu!?"
diye hafif bağırarak konuşmuştu.Tüm bu olaylar olurken ruh eşim şaşkın şaşkın bakıyordu. Bense konuşmaya dahil olmaya karar verdim.
"Ben nerden bilebilirim Yoongi? Sence Namjoon'un kafasında şişe patlatılırken orda olan ben değildim sendin sen bilecen.
Ve ayrıca ruh eşi çıktığımızda yanımdaydın hiç mi görmedin olum?"
Durup soluklanma ihtiyacı hissettim."Ne bilim kargaşada çocun yüzüne mi baktım sanki" diye cevap veren Yoongi'yle iç geçirdim. Hadi ben dikkat etmedim sen niye bakmıyon acaba?
"Jungkook, Kookiem, aşkım, balım, böceğim, bi tanem nasıl hissediyorsun" diye araya giren Jimin'le ona döndük. Ruh eşime neler diyordu o öyle? Deltayı ayağa mı kaldırmaya çalışıyo bu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Heart Thief Soulmate~{ Taekook }
Hombres LoboJungkook arkadaşlarının zoruyla okulunu değiştirdiğinde yüzyılın deltası Kim Taehyung'a ilk görüşte aşık olacağını ve onun ruh eşi çıkacağını bilmiyordu Yan shipler: -Yoonmin- -Namjin- Texting+Düzyazı