6

28 4 8
                                    

Haii im hear
(İnş doğru yazdım)

Yeni bir bölüm ile karşınıza geliverdim

*
*
*

Jungkook

Şu anda bir alfayla saç baş kavgaya girdim çünkü evime daldı ve bir omeganın kapısını destursuz ve izinsiz açtı.

Ama en büyüğü o değildi.
Bugün zaten rezil olduğum ruh eşim ve ilk görüşte aşkıma tekrardan rezil olmamdı. Hemde nasıl rezil oldum şuan.

Beni ortada bi yanda arkadaşlarım ellerimi ve kollarımı tutmuş çekiştirirken diğer yandan da piç bir alfa ayaklarımı çekiştirirken, kapıda arkadaşlarıyla bize şaşkınca bakan arkadaşlarına hepimiz durmuş bakarken rezil olmuştum.

Öyleyce bakışırken ruh eşimin bağırmasıyla-pardon kükremesiyle-ona da pardon
ortalığı inletmesiyle- daha daha pardon dünyanın anasını sikerek kükremesiyle sevgili arkadaşlarım ve piç adını verdiğim alfa beni aynı anda yere bırakınca herkes yerine sinmişti ama tek fark bi ben yerde can çekişiyordum.

Önce kavgaya girip yara almıştım sonra lastik gibi esnetilmiştim en sonrasında da yere çakılmıştım.

Ama neyseki deltam bana doğru gelmiş ve beni kucaklamıştı.

Ananı sikim tanrı lan bu adam.

Evet çok yakışıklı.

Omegamın sesini duymamla ona cevap verdim.

'Yakışıklı az gelir canım'

Yaa biliyorum ben seçtim sonuçta

'Seni seviyorum omegam'

Bende seni hayatım

Evet omegamla çok iyi anlaşıyoruz çünkü biz birbirimizin diğer yarısıyız.

"Oha olum çocuğu lastik gibi gerdiler" diyen Namjoon'la ruh eşimin kucağında küçüldüm. Yanaklarımın kızardığına neden bu kadar eminim?

"Jimin iyi misin bi yerine bişe oldu mu!?" diye hafif bağıran ve Jimin'i inceleyen Yoongi'yle bir şok yaşadım.

BİLİYODUM YOONGİ'DE JİMİN'DEN HOŞLANIYO İŞTE!?

Oh şükür yarabbi!

"Sen hayırdır brother" diye araya giren Hoseok'la hayallerim suya düştü. Bari Yoonmin'in momentini bozmasaydı. Sol elimi alnıma geçirdim.

"Yapma... Canın acır" diye fısıldayan Taehyung'la -ay böyle şey yapıncada bi garibime geldi- titredim ve kızardım.

"P-peki" diye Taehyung dışında her yere bakarak fısıldadım.

O sırada Jin Hyung konuştu.

"Araya girme Hoseok"

"Girmedim"

"Aynen kardeşim aynen"

"Evet sen girdin zaten araya"

"Evet zaten az önc-"

"İKİNİZDE BİRBİRİNİZE GİRİN İNŞALLAH!" diye bağırıp giden Jimin'le arkasından bakakaldık.

"Noldu şimdi" diyen Hoseok'la tamda Taehyung'un kucağından inmiştim.

"Eben oldu Hoseok... Eben" diye söylenmemle bana baktı.

"Ben bişe yapmadım ki!" diyen Hoseok'la ofladım. Sonra yarım saattir rezil olduğum ruh eşime döndüm.

"Kusura bakma... Biraz... Garip bi buluşma oldu" dedim utana sıkıla.

"Sorun değil biz de gidelim artık geç oldu yarın okul var sizde yatın" deyince gülümsedim.

~Heart Thief Soulmate~{ Taekook } Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin