Öylesine yazacağım ve pek güzel olacağını düşünmüyorum. Şimdiden destekleriniz için teşekkür ederim. ✨
instagram: uzunparliiamentt
*****
Canım sıkılmıştı. Üvey abimin odasına girip baktım. Uyuyordu.Bir şeyler atıştırmak için mutfağa girdim.
Bir şeyler yedikten odama gittim ve sonra telefonumu elime alıp yatağa yatıp video izlemeye başladım. Bir anda bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi.
****
selam güzellikcevap vermeli miydim bilmiyordum ama en fazla ne olabilirdi ki?
siz
sen kimsin?****
seni arzulayan biriyim diyelim ;)siz
sapıksın yani?****
sapığınım güzelimBu kim olabilirdi ve beni nereden tanıyordu? En önemlisi numaramı nerden bulmuştu?
siz
kimsin ve numaramı nerden buldun?****
o da bende kalsın değil mi güzelim:)siz
aptalca cevaplar vermeyi bırak****
kalbimi kırıyorsun ama güzelimgörüldü attım ve telefonu kapatıp masamın üzerine koydum. Tam elime bi kitap alıp okuyacakken bildirim geldi.
****
bana görüldü atma kediciksiz
kim olduğunu söylersen atmam****
Adımın Batu olduğunu bilsen yeter kediciksiz
yetmez numaramı nerden buldun?Batu
Meslek sırrı güzelimsiz
bana güzelim demeyi bırakBatu
bırakmayacağım güzelimKimin nesiydi bilmiyorum ama cevap vermeyecektim. Bir daha yazmaması için engel attım
Bir anda üvey abim içeri girdi ve yemeğin hazır olduğunu söyleyip çıktı. Hemen mutfağa gidip sofraya oturdum.
Yemek yiyordum ve üvey abimin garip bakışlarını üstümde hissettim. Sürekli bakıyordu ve ona baktığımda bakışlarını hiç kaçırmıyordu. Rahatsız olduğumu farkettim ve sofradan kalkıp odama gittim.
Neden böyle baktığını anlayamamıştım ve sebepsiz yere utanmıştım. Yatağıma uzanıp telefona bakmaya başladım.
Saatin geç olduğunu farkettim ve uyumaya çalıştım.
Üvey abim içeri girdi ve ne olduğunu sordu. Bakışları yüzünden olduğunu söyleyemezdim.
"midem bulanıyor. Biraz uyursam geçeceğini düşündüm."
"Peki tamam" dedi ve odadan çıktı ben ise uyumaya devam ettim.
Uyandığımda saat 10'du. Yüzümü yıkamak hiç aklıma gelmedi ve direkt aşağıya indim.