4. bölüm

408 6 1
                                    

Sabah uyandım ve biraz tavanı izledikten sonra yatakta oturup esnedim ve gözlerimi ovuşturdum.

Hastalığım geçmişti. Çok rahat hissediyordum ve çok enerjiktim. Ayağa kalktım ve dolaba gidip kendime giyinecek bir şeyler aradım.

Bir şort ve tişört çıkardım ve yatağın üstüne attım. Çekmeceden iç çamaşırı alıp iç çamaşırlarımı değiştirdim ve sonra yatağın üstündeki kıyafetleri alıp giyindim.

Saçlarımı tarayıp tarağı yerine koydum ve biraz parfüm sıktım. Aynada kendime baktım ve odadan çıktım.

Banyoya gidip yüzümü yıkadım ve dişlerimi fırçaladım. Banyodan çıkıp merdivenlere yöneldim ve aşağı indim.

Kahvaltı yapıyorlardı. Ben de masaya oturdum. Çok acıkmıştım. Bir şeyler yemeye başladım.

"Bugün benimle spora gelmek ister misin?"

Reddedemeyeceğim bir teklifti bu. Hayatımda hiç fitness'a gitmemiştim ve gitmeyi çok istiyordum.

"Olur abi."

"Yemekten sonra hazırlan gidelim o zaman."

"Tamamm"

Hemen hızlı bir şekilde yemeğimi yemeye başladım.

"Dur boğulacaksın güzelim."

Onu dinlemedim ve hızlı hızlı yemeye devam ettim. Gitmek için çok heyecanlıydım.

Doyduğumu hissettiğimde sofradan kalkıp yukarı çıktım ve odama girip kapıyı kapattım.

Bir tayt ve crop çıkardım. Normalde tayt giyinmeyi sevmezdim ama spora gidiyordum sonuçta. Spora göre giyinmem gerekiyordu. Yani bildiğim kadarıyla sporda böyle giyiniyorlardı.

Hemen üzerimi giyindim ve tekrar parfüm sıktım. Neden bu kadar parfüm sıktığımı bilmiyordum. Zaten terleyip yine kötü kokacaktım. Odamdan çıktım ve aşağı indim.

"Ben hazırıım."

"Tamam güzelim ben de hazırlanayım da çıkalım."

"Tamam."

Salonda oturup abimin hazırlanmasını bekledim.

Neden bu kadar yavaş hazırlanıyordu ki? Neredeyse 15 dakikadır bekliyorum hazırlanmasını. Çok sıkılmıştım. Mutfağa gittim ve bir sigara yaktım.

2 dakika sonra aşağı inmişti ve bu kadar hazırlanmış gibi bir görüntüsü yoktu. Altı üstü bir şort giyinmiş ve üzerine bir tişört çekmişti.

"Biraz hızlı hazırlanmadın mı sanki?" dedim elimdeki sigarayi dudaklarıma götürürken.

"Boşver güzelim. Gidelim hadi."

"Tamam" dedim ve elimdeki sigarayı söndürüp ayağa kalktım.

Evden çıktık ve yola doğru yürüdük. Arabayla gidiceğimizi düşünüyordum ama yakındı sanırım. Yani umarım.

15 dakikadır yürüyorduk ve alışkın olmadığım için yorulmuştum.

"Ne kadar kaldı abi?"

"Yoruldun mu?"

"Evet."

"Bi 10 dakika daha. "

İtiraz etmedim ama çok yorulmuştum. Bacaklarım ağrımaya başlamıştı. Daha spora gitmeden yorulmuştum ve yol boyunca hiç sohbet etmediğimiz için sıkılmıştım.

Bi 10 dakika sonra spor salonuna yaklaşmıştık. O değil de biz zengin değil miyiz? Neden kendi evimizde spor salonumuz yoktu? Ben olsam yaptırırdım ve bu kadar yürümek zorunda kalmazdım. Neyse.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Üvey AbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin