Öncelikle,ficimi okuduğunuz için teşekkür ederim.Destek veya yardım yaptıysanız onlara ayrıdan teşekkürler:)
Angela:Meraklı biridir.Güzel,kafa dengi ve gizemlidir.Uyumayı sevmez.Mavi gözlüdür.Sarı saçlıdır.Kanadalı ve bir kedisi var.1.65 boyunda.23 yaşında.
Betty:Ruh hastası ve komik biridir.Sinirlendirmeyi denemeyin derim.Tedbirli.Mavi gözlüdür ve beyazımsı (boya) saçlıdır.Kanadalı.1.62 boyunda.23 yaşında.
Lucy:Savunmacıdır.Kafa dengi birisidir.Aşırı derecede meraklı.Kuralcı.Mükemmeliyetçi.Mavi gözlüdür.Siyah saçlıdır.Kanadalı.1.63 boyunda.25 yaşında.
Christopher Bang(Bangchan):Big Boy,yakışıklı,mükemmeliyetçi.Konuşkan,sosyal ve lider.Sarı saçlıdır.Avustralyalıdır.Bir köpeği vardır.29 yaşında.1.81 boyunda
(Gizli katil)Changbin:Sabırsız,eleştiri sevmez,bigboy,yakışıklı ve sporcu.Güney koreli.Siyah saçlı.29 yaşında.1.79 boyunda.(Gizli katil)
Han Jisung:Kendisi çocuk ruhludur.Aşırı derecede tatlı.Hassasdır.Enerjiktir.Güney korelidir ve kahverengi saçlıdır.Siyah gözlü.27 yaşında.1.72 boyunda.(Gizli katil)
Lee Minho:Büyüleyicidir.Yakışıklıdır,
kaslıdır.Sevgi dolu biridir.Dışa dönük.Güney Koreli.Saçları boyalı(sarı).Mavi gözlü.29 yaşında.1.74 boyunda.(Gizli katil)Hyunjin:Ciddi,ağırbaşlı,yardım almaz.Bağımsız.Saçları boyalı(Mavi).Siyah gözlü.Güney Koreli.27 yaşında.1.75 boyunda.(Gizli Katil)
Lee Felix:Dağınık,umursamaz.Az da olsa utangaç.Yakışıklıdır.Uyumlu ve ılımlıdır.Duygusaldır.Mavi saçlı ve mavi gözlüdür.Çinlidir.27 yaşında.1.73 boyunda.(Gizli katil)
Jeongin:Haraketli,enerjik sabırsızdır.Konuşmayı sever.Yakışıklı,nazik.Saçının rengi siyahdır.Siyah gözlü ve Çinlidir.26 yaşında.1.75 boyunda.(Gizli Katil)
Seungmin:Stresi hiç sevmez.Bilinçlidir.Sadıktır.İçedönük.Yakışıklıdır.Siyah gözlüdür.Açık kahverengi saçlıdır.Almanyalıdır.1.79 boyunda.26 yaşında.(Gizli Katil)
K.A-rin:Rekabetçidir,özgüveni yüksek.Sorgulayıcıdır ve kural sevmez.Kızıl saçlı ve Mavi gözlüdür.Yarı Güney Koreli Yarı Türktür.1.63 boyunda.
Angela:
Betty: