Malikanede ki Gizem

12 2 28
                                    

Herkesin bekledigi o bolum(1 kisi bekledijkcjckcjckcj)
Simdiden yazim hatasi olduysa kusura bakmayin🤝
İyi okumalar umarim begenirsiniz!!..



Lucy ertesi sabah kendini biraz kötü hissediyordu.Kızlara haber verip
hastaneye gitme kararı vermişti.

Betty:Tamam gidebilirsin ama tek gitmene izin vermem.

Angela:Bencede tek girme,yollarda bayılırsın filan.Korkuyorum ben.

Lucy:Olur,ama birşeyler atıştırıp gidelim.

Angela:İçerde sofra hazır zaten.Kahvaltı hazırlamıştım.

Kahvaltılarını yaptıktan sonra hastaneye giderler.Lucy arabada bir kaç defa bayılır ve Angela arabayı biraz daha yavaş sürer ve hastaneye ulasirlar.

Angela:Acil şurada mıydı?

Betty:Evet dümdüz ilerliyeceğiz.
...

Angela:Neyseki özele gelmişiz.Devlet hastanesinde 2 saat beklerdik ha.

Hemen doktorun odasına tiklatip iceri girerler.Odada,doktor ve etrafinda korumlar olan bir kadin gorurler.Siyah maskesi ve bir gunes gozlugu vardi yuzunde kadinin.Doktorun yuz ifadesini gorduklerinde doktor korkmus gibi duruyordu.Sanki tehdit edilmis gibi.Betty bu durumu fark edip

Betty:Doktor hanim,bir sorun mu var?

Doktor:Sorun yok.Ne olabilir ki..

Korumalar doktor konusurken ona dik dik bakiyorlardi.Burda krsin birsey donuyordu.Kizlar bunu hissetmisti.

Doktor:"Hanimlar,hastami muayene ediyim,sizi alcam."dedi.

Kizlar tamamdir diyip odadan ciktilar.
5-10 dakka bekledikten sonra Kadin ve korumalari cikti.Angelo sanki,dun bilgisayardan arastirdiklari K.Arine benzetti.Onemli biri oldugu icin korumalar olmasi normaldi.Angela hemen kalkip..

Angela:Siz doktora muayene olun,ben gelicem.

diyerek kadinin pesinden gitti.Hastaneden ciktiklarinda kadin ve korumalar bir arabaya bindi.Fakat Angela cok sasirmisti cunku dunki K.Arinin arabada gizli cekilen fotosunu hatirladi ve simdi bindikleri arabayla ayni oldugunu dogruladi.Angela hemen bir taksi tutup komut verdi ve takibe basladilar.Yirmi dakika sonra araba artik hic bilinmeyen tekinsiz bir yerde durmustu.Kadin maskesini ve gozlugunu cikarip eski,dokuk bir malikaneye girmisti.Angela Kadinin yuzunu gormustu ve sok olmustu.

Angela:Bu K.Arin.Kizlara hemen haber vermeliyim ama buranin once fotografini cekmeliyim..

Angela 1-2 tane fotograf cektikten sonra Bettyi aradi.

Angela:Betty,Lucy nasil?

Betty:Biraz uyudu ama simdi kalkti.Kendini iyi hissediyomus.Buarada sen nerdesin?

Angela:Uzun konu.Simdi benim attigim konuma gelin,cabuk.Bir seyler buldum.

Betty:Sirf uzun diye sana bir sey sormayacagim,ama oraya geldigimizde herseyi anlatiyorsun!

Angela:Merak etme herseyi anlaticam siz gelin yeter ki.

...

(5-10dk sonra)Betty:Yoldayiz,geliyoruz!

Betty ve Lucy yavas yavas konuma yaklaşıyordu.

10-15dk sonrasinda Betty ile Lucy konuma ulasir

Angela:Kizlar hastanedeki kadin bu dokuk malikaneye girdi,bakin size attigim yer iste.

Betty malikaneye goz gezdiriyordu.

Betty:O-Oha

Lucy:Emin misin kanka?Cidden buraya mi girdi A-rin

Angela:Evet Lucy fotograflarini vile cektim.

Betty:Kizlar malikaneden cikiyorlar sanirim buraya geliyorlar.

Lucy:Hemen buradan gitmemiz lazim!

Angela:Hadi arabaya binin!!

Lucy arkasina baktiginda skz grubunuda orada gormustu ama cok gecmeden gozden kaybolmuslardi.

Betty:Oh,kurtulduk.

Angela:Burayi daha cok arastiracagiz kizlar bu burda bitmeyecek..

(Arabada olan sessizligi Lucy bozmustu.)

Lucy:Karnim..Cok kotu.Bayilicagim....

Betty:Biraz su icmek ister misin?

Lucy:Sagol su iyi gelir umarim.
(Uyuya kalir)

Bir kac dakika sonra evlerinin yolunu alirlar

Betty:Lucy uyumus bile gel birlikte tasiyak kizi.

Zorda olsa sonunda arabadan inerek eve girerler ve yataga yatirirlar.

Angela:Cok aciktim.Birseyler mi yesek?

Betty:Valla yemek yapmakla ugrasamam.Uc tane hamburger siparid edelim.Lucyde uyaninca yer.

Hamburgerlerini siparis edip yedikten sonra ikiside kestirirken uykuya dalarlar.

Ertesi gun saat sabahin onunda ucude uyanir ve kahvaltilarini yapip hemen arastirmaya devam ederler.

Angela:Malikaneye gidicez mi?

Betty:Lucy cok iyi degil galiba.Tek kalmasina izin veremeyiz.

Lucy:Merak etmeyin ben iyiyim.Malikaneye gidebiliriz.

İkiside kafalarini sallayarak "tamam" isareti verirler ve hazirlanip arabaya binerler.Malikaneye ulastiktan sonra hic kimse olmadigini gorurler.Kameralar oldugu icin kendilerinin izlendigini farkederler ve hemen imha ederler.

Angela:Kameralari iyiki erkenden gorduk yoksa isimiz bitmisti bile.

Malikaneyi sessizce geziyorlardi ve bir kisi gormuslerdi.Hemen odaya girip saklandilar.

Lucy:Dikkat edin kizlar..

Betty:Yanlis gormediysem bir koruma idi.Degil mi?

Angela:Evet dogru.

Lucy:Kizlar!Buraya geliyor!!Hemen su dolabin arkasina saklanin!

Koruma bir kac ses duyul odaya hemen girdi.Biraz baktikdan sonra dolabin arkasinada bakti.(Kizlar cantasindan sopa cikarmisti onceden)Lucy hemen kafasina sopayı indirdi ve koruma hemencecik bayildi.

Betty:Helal be Lucy!

Angela: :)Neyseki sopa almisiz yanimiza.Aferin Lucy.

Lucy:Eheğ sagolun..

















2. Bolum bitii boylelikle..3. bolum seneye gelir hchchchch.Umarim begenmissinizdir!!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 12 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sweet But Pyscho | Stray Kids💥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin