Dün ki sınıf grubundaki yazışmalarımızdan sonra fazla uyuyamadım çünkü aklımda Minho'nun bana yapabilecekleri şeyler geliyordu.
"Neden o mesajı yazdım ki yaa off"
Her zamanki sabah yaptığım işleri yapıp evden çıktım
Bu sefer babam uyanmamışdı ki bu iyi birşeydi. Kulaklığımı takıp şarkı eşliğinde kafamı sallayarak okula doğru yürümeye başladım.
Okula geldiğimde gözlerim fal taşı gibi açılmıştı. Okulun giriş kapısının önünde Minho ve arkadaşları vardı
<hassiktir> Okulun giriş kapısından tam girecekken Minho girmemi engelledi.<bugün pantolonuma sald->"Şşt nereye gidiyorsun ufaklık a pardon Han'dı değilmi. "
Boğazımı temizledim
"Evet, demek ki sınıf grubuna yazdığım mesajı anlamışsın aferin. "
"Bana bak ufaklık bana bulaşma yoksa seni... "
Minho'nun burun buruna gelecek kadar adım attım
"Bulaşırsam ne olur küçük tavşan? "
Bunu demem üzerine Minho beni itti
yere düştüm."Görmek ister misin küçük sincap? "
Ayağa kalktım ve Minho'ya doğru yürümeye başladım
Hızlı adımlarla Minho'yu ittim. Bu sefer o yere düşmüştü. Sınıfa doğru koştum Sırama oturdum nefes nefeseydim
Bunu görmüş olan Felix endişeyle sordu. "Han ne oldu bu halin ne? ""Kapıda Minho'lar ile karşılaştım
O yüzden. "Felix'in gözleri parladı, göz bebekleri küçüldü
"Sana bir şey yaptılar mı peki? İyi misin? "
Evet olarak kafamı bir ileri bir arkaya salladım.
Felix'e biraz daha yakınlaştım. "Felix sana bişey sorabilir miyim? ""Elbette sor. "
"Sen neden Minho ve arkadaşlarından korkuyorsun? Özellikle Hyunjin denen o çocuktan. Yani kötü bişeyse söylemek zorunda da değilsin. "
Felix gözlerini gözlerimden kaçırdı.Derince yutkundu.
"Aslında.. Minho ve arkadaşları okulun en kötü zorbaları. Aklına gelmeyecek şeyleri yapıyorlar."
Tahmin ettiğim gibiydi Minho ve o arkadaşları okulun zorbasıydı. Neden böyle yapıyorlardı ki? Felix kaldığı yerden devam etti
"Gruptaki herkes bir kişi seçer ve ona daha fazla zorbalık yapar. Hyunjin'de beni seçti. Sana şöyle diyim Changbin 12/D'deki Jeongin'i seçti, Bangchan ise yine 12/D'deki Seungmin'i seçti, Minho'yu ise bilmiyorum, O daha seçmedi. "
Felix'in dedikleri karşısında ağızım açık kalmışdı. Nasıl oluyorda Felix gibi bir çocuğa zorbalık yapıyorlar. Sonuçta Felix tanrıça gibi bir çocuk.
Tenefüs zili çalınca Felix tuvalete gitdi. Ders başlamışdı ama Felix yoktu. Hyunjin'in oturduğu yere baktığımda da Hyunjin yoktu. Yoksa Felix... Yoksa Felix Hyunjin tarafından şuan herhangi bir yerde zorbalığa mı uğruyor, aman tanrım!
Elimi havaya kaldırdım."Hocam lavaboya gidebilir miyim?" Hoca bana doğru döndü. "Git ama çabuk gel. "
Hızlı adımlarla erkekler tuvaletine doğru koştum. Kapıyı hızla açtığımda karşımda Hyunjin Felix'i duvara sıkıştırmış tam eli havada Felix'e vurmaya hazırlanıyordu. "Felix! " diye bağırdım. Sesimi duymuş olacaklar ki Hyunjin arkasına döndü. Hyunjin arkasını dönmesiyle Felix yanıma koştu ve arkama geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Zorbam//Minsung
Teen FictionOkula yeni gelen Han Jisung ile zorbası Minho'nun onla uğraşması ile başlayan bir okul hikayesi