Yarın olmuş tekrar okula gidiyorum ki önüme birden Minho çıktı.
"Hey önüne bak lan ezik. Ha Han sen misin. "
"Pardon Minho bişey düşünüyordum. "
"Hmm beni mi düşünüyorsun yoksa Hanie? "
"Ev- Ne hayır neden seni düşüneyim ki. "
"Bilmem Hanie belki bir gün senin aklında ben olurum. "
"Bilmem ki Minho. "
Okulun kapısına doğru yürümeye başladım. Arkamdan Minho'da çantasıyla geliyordu. Minho önüme geçince yanına bir kız geldi ve koluna girdi.
Bir dakika ben Minyo'yu mu kıskanıyorum? O zaman neden böyle hissediyorum. Sikiyim şu hissi. Galiba ben Minyo'yu seviyorum.
Tenefüsde bizim çocukalrı toplayıp bişey söylemeye karar vermişdim.
Felix, "Bizi neden buraya topladın Jisungie? "
"Şeyy çocuklar ben galiba Minho 'dan hoşlanıyorum. "
"Ne" su bozağında kalarak zar zor söylemişdi Seungmin.
"Ne si yok Seungmin evet ben Minho'yu seviyorum ve sevmeye de devam edicem. "
Sözüm bitince hemen Felix atıldı.
"Ne dediğinin farkında mısın Jisung? "
"Evet farkındayım Felix. "
Jeongin, "Sen aklını mı yitirdin? "
"Size hayır diyoeım daha kaç kere söyliycem ama. Lütfen anlıyışla karşılayın bunu. "
Felix, "Tamam ama ne diyim yani öyle olsun. "
"Teşekkürler."
Tenefüs bitdi herkes sınıfına girdi ama biz tuvalette Jeonhin'in işini bitirmesini bekliyorduk.
Olduğu tuvaletin kapısını tıklattım.
"Dolu."
"Jeongin ben Han. Hadi be kardeşim bi bitiremedin işini. "
"Tamam Han biraz bekliyin. "
Felix , "Jeon ders başladı, hem ne yapıyorsun sen? "
Felix Jeongin'in olduğu tuvalete doğru ilerledi ve kapıyı bi şekilde açmayı başardı. İçine baktığımızda Jeongin'in kollarında morluklar ve kızarıklıklar vardı.
"Ne oldu sana Jeongin? "
"Bende bilmiyorum Han, şimdi gördüm. "
Seungmin Jeongin'in olduğu tuvalete girdi ve Jeongin'in tişörtünü çıkardı.
Jeongin'in her yerinde vardı.Seungmin, "Ne oldu sana böyle? Kim yaptı? "
"Sana bilmiyorum dedim Seu-. Aah acıyo dokunma. Off ne yapıcam ben ya. "
"Bana bağırma Jeongin. "
"Ama acıyo. "
"Yeter! Jeongin tişörtünü giysinde sınıflara gidelim. " diyen Felix'di.
Sınıflara girmiştik. Hoca tahtada bişeyler anlatıyodu ama ben Jeongin'in düşündüğüm için dersi dinlemiyordum.
Hoca'nın sesiyle sıçradım."Han Jisung gel bakalım tahtada çöz şu soruyu. "
"Ha? Ben mi hocam? "
"Jisung gel tahtaya. "
"Hocam ben bu konuyu analmadım ki "
"O zaman dersi dinle. "
"Tamam hocam. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yakışıklı Zorbam//Minsung
Novela JuvenilOkula yeni gelen Han Jisung ile zorbası Minho'nun onla uğraşması ile başlayan bir okul hikayesi