#8

30 2 0
                                    

Helluuu bölüm biraz geç geldi çünkü
Şu üç günlük bayramdan beri internet yok zar zor yazdım valla o yüzden yazım yanlışı olabilir. Ha bu arada bu ficin sonu çok iyi acayip iyi bitecektir Neyse hadi okuyun🥱❤️‍🔥

Uyandığımda her yer karanlıktı. Kolumdaki saate baktığımda gece saat 03.08 olduğu görmemle hızlıca kalktım.
Felix'in yanına doğru adımladım.

"Felix kalk lan sat gece üç olmuş. "

Felix uykulu gözlerle ilk önce bir etrafı yokladı sonra ise bana anlamamış gözlerle bakmaya başaldı.

"Saat gece üç olmuş. "

"Ne saat üç mü? "

"Evet saat üç"

"Ne olamaz annemler merak etmişdir şimdi. Doğru annem beni merak etmez.
Neyse Jisungie ben açım. "

"Aha gel ye beni. "

"Olur."

Felix kolumu tuttu ve ısırmaya başladı. Felix'in ısırmasıyla canım acımışdı. Canım acıdığı içinde küçük bir çığlık attım. Çığlığımla Seungmin ve Jeongin uyanmışdı.

"Lan amına al işde uyandırdın. "

"Sende ısırmasaydın. "

Jeongin kafasını kaldırdığı yastığa tekrar kafasını koymasıyla uyuması bir olmuşdu. Seungmin ise kalkmış ikimize dik dik bakıyordu.

"Çocuklar ne oluyo? İyisiniz değil mi? "

Kalktığım yere tekrar oturdum.

"İkiniz nerdesiniz sizi göremiyorum. Felix, Jisung nerdesiniz?"

Felix yerinde sallanarak kalktı ve ışığı açmaya gitti. Işığı açtığında tekrar yerine oturdu.

"Sen iyi misin Seungmin? "

"Evet iyiyim Jisung "

"Tekrar hatırlatmak istemem ama Bangchan sana ne yaptı? "

"Bana mı... "

Seungmin yutkundu ve anlatmadan önce Felix'in su istedi. Felix'in Seungmin'in kırmadan su getirdi.
Seungmin kaldığı yerden devam etti.

"... Hiç bir şey hatırlamıyorum ama en son yüzüme bişey sıkmıştı sonra zaten çığlık attım ve bayılmışım galiba, fazla bilmiyorum. "

Felix'e baktım o da bana bakıyordu. Biraz bakıştıkdan sonra ikimizde Seungmin 'e döndük.

"Ne? Ne sıktı ki yüzüne? "

Bu cümleyi ikimizde aynı anda söylemişdik. Hem aynı anda söylememize hemde Seungmin'in yüzüme bişey sıktılar demesiyle şok olmuştuk.

"Ne sıkıtılar Seungmin? "

Felix'in sesi endişeliydi. Haliyle endişelenmesi normaldi çünkü Seungmin Felix'in çocukluk arkadaşıydı ve Seungmin Felix için çok önemliydi.

Seungmin Felix'e side eyes bakışı attıktan sonra tekrar önüne döndü.

"Ne biliyim ben Felix ama gözümü yakmışdı onu bırak bedenime gelen yerlerde yanmışdı. "

"Hmm anladım. Jisung sen neden eve gitmedin. "

Kafamı kalkdırdım ikisi bana merak içinde bakıyordu.

"Ben mi? Felix babam evde olabilir ondan gitmedim."

"Anladım Jisungie , anladım. "

Jeongin'in sesimizden uyuyamamış olacak ki tekrar kalktı, yatağında yavaşça doğruldu. "Abicim bi uyutmadınız ama ya. " bunu gözlerini ovalarken söylemişti Jeongin.

Yakışıklı Zorbam//MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin