"Yavaş yavaş abe heyran! Onlara kaç para saydık haberin var mı senin?"
Eylül ve Ecrin villaya getirttikleri eşyaların sağ salim yerleşmesini istiyordu.
Saatler akıp gittikçe işleri bitmişti. Yerleştikleri evlerinde ilk geceleriydi. Odaya girdikleri gibi kendilerini kuş tüğü yastıkların içine attılar.
*
Sabah donatılmış masada kahvaltılarını yaparlarken, bir yandan da bütün bu parayı ne yapacaklarını düşünüyorlardı. "Bence kendimize bir iş kuralım." Ecrin'nin fikri Eylül'ün kafasına yatmamıştı. "Yok be, oğlum ilk defa bu kadar paramız var biraz gecelere akalım.""Ya para biterse?"
"Oğlum sen demedin mi çok para diye?"
"Dedim de..."
"Eee, bitmez merak etme sen." İki arkadaşın kafasın da yanan ampuller ile birbirlerine baktılar. "Eco, benim düşündüğümü mü düşünüyorsun?"
"Sen ne düşünüyorsun ki?"
"Ha ben sana, Kore'ye gitmeyi düşünüyorum."
"Ben de öyle düşünüyorum."
"İşte ikimiz de yani şeyi düşünüyoruz."
"O zamannnnn." ikisi de kocaman gözler ile birbirlerini süzdü. Ardından da, "Stray Kids konserine gidiyoruz!" Diye aynı anda bağırdılar. Kalan günün yarısını uçak bileti almak ile geçirdiler. Eylül bu işlere bakarken Ecrin ise bir şeyler ile uğraşıyordu. "Eco ne yapıyorsun?"
"Pankart, nasıl olmuş?" Hyunlix'in birbirine bakan fanartı vardı. Altında ise kocaman 'HYUNLİX BEST' yazıyordu. "Hahayttt, ben yapıyorum bu sporu."
"Harbi Eco, bu çok iyi he."
"Tabi oğlum ben yaptım."
"Helal Yusufi!" Eylül hemen telefonunu cebinden çıkarıp bir selfie çekti. "Ben bunu insta'ya atıyorum."
"Ok."
LÜLÜXİEZA bir gönderi paylaştı;
(Resimler tamamen uydurmadır.)
Kore'ye gidiyoruz çeeeekk😎
909:Millet geziyor biz daha evdeyiz.
27: Lan bu neyin havası aq?
27'ye yanıt verdiniz;
Sanki her gün Kore'ye gidiyon
Bilader?59:Şansa bak be...
877:Şunlarda ki para bende olsa neler yapardım.
788:Bunlar neyin kafasını yaşıyor?
788'e yanıt verdiniz;
Bana bak lan izmarit
seni değirmende öğütür
kaşar diye satarım.646 LÜLÜXİEZA'ya yanıt verdi;
Sapla!788 LÜLÜXİEZA'ya yanıt verdi;
Ay hiç uğraşamam sizle.788'e yanıt verdiniz;
Adamım, ölüm senin
peşindeyken sen neyin
peşindesin?BÖLÜM SONU...
OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER ❤️
OY VE YORUMLARI UNUTMAYIN!
LOVE LOVE LOVE!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PİYANGO
Fanfiction"Ya ver şunu Lülük, bir şeyi de oku." Ecrin telefonu arkadaşının elinden alıp okumaya başladı. "Lülük, burada büyük ikramiye vurmuştur diyor." "Yani kaç para?" "240.000.000" Eylül, parmaklarını saymaya başladığı an, Ecrin, "yani çok para Lülük!" D...