~11

26 4 11
                                    

( MAÇ GÜNÜ )

Chuuya soyunma odasında formasını giymiş bekliyordu. Atsushi ile 1 haftadır konuşmamıştı ve ne diyeceğini bilemiyordu. Bu sırada Junichiro ve Tachihara içeri girdi.

Th. Hey Chuuya hazır mısın?

Ch. Ben dünden hazırım. Ama keşke maçtan önce Atsushi'ye teşekkür edebilseydim.

Jh. O zaman hızlı ol, Atsushi dışarıda ve maç başlamak üzere!

Ch. Peki..

Chuuya adeta koşarak dışarı çıktı ve türbinin altında Atsushi ile karşılaştı.

At. Chuuya-san! Nasılsın?

Ch. İyiyim Atsushi ve hepsi senin sayende. Ben çok teşekkür-

At. Lütfen böyle teşekkür etme Chuuya-san. Eğer bana teşekkür etmek istiyorsan maçı kazanmalısın.

Ch. Tabi.. Bunu yapacağız!

Biraz sonra maç başlamıştı...

(...)

Maçın son dakikalarındaydılar. Şu ana kadar iyi oynamışlardı ama rakip de fena değildi ve berabereydiler.

Jh. Millet! Eğer kazanmak istiyorsak bu sayıyı atmalıyız!

Ch. Yapıcağız! Tachihara sen servisi kullan, karşı taraf topu gönderince   Junichiro smaçı atar. Diğerleri de hazırlıklı olsun!

Herkes. TAMAM!

Tachihara Chuuya'nın dediği gibi servisi attı ve rakip karşılıksız verdi.

Junichiro topu karşılamak için koşmuştu ama ayağı takıldı ve yere düştü. Topa en yakın oydu.

Herkes. JUNİCHİRO!

Chuuya o an düşünmeden olduğu yerden koştu ve topa vurdu. Karşı taraf bunu beklemiyordu. Sayıyı almıştı. KAZANMIŞLARDI!

O anda okulları tezahürat yapmaya başladı. Chuuya ise önce Tachihara'nın kaldırdığı Junichiro'ya iyi olup olmadığını sordu olumlu cevap alınca da o da kutlamaya katıldı.

Arkasını birden dönünce Atsushi ile karşılaştı. Türbinden inmişti ve yakınındaydı. Birbirlerine bakıp karşılıklı gülümsedikten sonra yaklaşıp sarıldılar.

Bunu gören Tachihara ve Junichiro da gülümseyip birbirlerine sarıldılar.

At. Tebrik ederim Chuuya-san...

Ch. Teşekkürler, hepsi senin sayende oldu.

At. Nasıl yani?

Ch. Bana teşekkür etmek istiyorsan maçı kazanmalısın demiştin ya...

At. Anlıyorum...

Ch. Atsushi...

At. Efendim Chuuya-san?

Chuuya hâla sarılmakta olduğu Atsushi'nin kulağına eğildi.

Ch. Seni seviyorum... Sevgilim olur musun?

Gelecek bölüm yüksek ihtimal final olur. Biliyorum kısaydı ama minific onlarak yazmıştım... Oy vermeyi unutmayın lütfen...

BABY BLUE - CHUUATSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin