~13 (ÖZEL BÖLÜM)

9 3 0
                                    

(....)

Ch. Atsushi! Kalk artık canım.

At. Ne oldu canım?

Ch. Sen sadece hazırlan. Sürpriz!!!

Atsushi yatma pozisyonundan kalkıp kollarını açarak esnedi ve kalktı. Üzerine beyaz bir tişörtle açık mavi şort geçirip kendini mutfağa çağıran sevgilisinin yanına gitti. Sevgili oldukları günden beri Chuuya ile onun evinde birlikte kalıyor, yatakta beraber yatıyorlardı.

Mutfağa girmeden önce burnuna güzel kokular gelmişti. Bu merakını arttırmıştı.

At. Chuuya? Umarım yine mutfağı yakmadın...

Ch. O bir kere oldu! Artık daha becerikliyim! Gelsene...

Atsushi merakı gitgide artarken mutfağa girdi. Ancak kapıdan girmesiyle gözlerinin bir çift elle kapanması bir oldu.

At. Chuuya?

Ch. Benim canım korkma. Hadi birkaç adım at...

Atsushi Chuuya'nın yardımıyla ileri doğru birkaç adım attı. Masanın yakınına geldiklerini anlamıştı. Burnu hoş kokularla dolmaya başlamıştı.

Ch. Hazır mısın? Aç hadi gözlerini...

Gözlerini tutan eller üzerinden kalkınca Atsushi masadaki pastayı ve diğer şeyleri gördü. İçecekler, tatlılar ve süslemeler...

Pastaya dikkatli baktığında üzerinde " İyi Ki Doğdun Meleğim..." yazdığını gördü. İşte Atsushi o an doğum günü olduğunu anladı. Nasıl da unutmuştu?

Anında yanı başında ona gülümseyen sevgilisine döndü.

At. Tüm bunları benim için mi yaptın?

Ch. Pastayı sipariş ettim. Geri kalanları ben yaptım.

At. Çok teşekkür ederim...

Atsushi hemen dibinde olan Chuuya'nın boynuna kollarını doladı. Chuuya da aynı şekilde Atsushi'nin beline sarıldı. Ayrılmadan konuşmaya başladılar.

Ch. Tachihara ve Junichiro tatilden bugün dönmüşler. Öğlene doğru gelmelerini söyledim.

At. Bu kadar şey yapmana gerek yoktu. Gerçekten...

Ch. Senin için ne yapsam az kalır. Hadi otur da başlayalım. Ama pastadan önce kahvaltı...

At. Kendi adına konuş. Her sabah 1 şişe enerji içeceği diken ben değilim.

Atsushi'nin bu sözü üzerine kahkaha atarak birbirlerinden ayrılmışlardı.

At. Ben yüzümü yıkayıp geliyorum canım.

Ch. Peki, bekliyorum.

Atsushi mutfaktan çıkıp lavaboya ilerledi. Yüzünü yıkayıp kuruladıktan sonra tam mutfağa feri dönecekken dış kapının dibindeki ayakkabılıkta 2 çift ayakkabı gördü. İkisi de yepyeniydi ve aynı renkteydi.

Bebek mavisi...

Atsushi ayakkabıları gözleriyle iyice inceledikten sonra merakla mutfağa seslendi.

At. Chuuya! Gelir misin?

Chuuya hemen gelmişti.

Ch. Efendim canım?

At. Bu ayakkabılar ne?

Ch. Şunlar mı? Senin için aldım. Önceki aldığımın küçük geldiğini söylemiştin ya hani?

At. Ama iki tane var?

Ch. Biri de benim için. Artık aynı ayakkabıyı giyiceğiz. Bu sayede kimse bebeğime sataşamayacak...

Birbirlerine karşılıklı gülümsediler. Çok geçmeden Chuuya Atsushi'nin dudaklarını dudaklarında hissetti. Gülümseyip o da bu masum öpücüğe karşılık verdi. Biraz sonra ayrıldılar.

At. Hep sen ilk öpüyorsun, bu sefer ben önce davranayım dedim.

Ch. Anlıyorum. Hadi artık yemeğe başlayalım...

İçimden geldiği için özel bölüm yazmak istedim. Okuduğunuz için teşekkürler, aklınıza takılan varsa sorabilirsiniz...

BABY BLUE - CHUUATSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin