14 Mart 2024 D-86

340 8 29
                                    

Selamlarrr...

Öncelikle nasılsınızzz?

Ben birkaç gündür büyük motivasyon düşüşü yaşıyorum. Çalışamıyorum çalışasım gelmiyor. Yapmak istediğim şeyler sanki son 4 gündür bildiğiniz gözümün önüne geliyor. Bak ben burdayım izlesene beni yada okusana benii diyorrr...

Uyumak istiyorum çok fazla ve bu tembellikten değil. Sanırım son birkaç haftadır kendimi fazla yordum ve şimdide onun acısı çıkıyor ama olsun yarın her şeyi düzelteceğim.

Neden? bugün değiş derseniz saat şuan 24.00 oldu ve döndürebildiğim kadar döndürmeye çalıştım açıkçası.

Önce hemen kısaca kendimden bahsedeyim.

Öhöm öhöm...

Ben 12. Sınıf sayısal öğrencisiyim.
Hedef mesleğim tam karar verememekle birlikte mimarlık.
Karar verememe sebebim ise kime söylesem beni vazgeçirmeye çalışması. İşte yok iş bulamazsın yok çok az maaş alıyorlar yok sen nasıl dayanacaksın jurilere yada ne biliim her gün maket mi yapacaksın iğrenç, sen boşver onu doktor ol(diş hekimi ,mühendis....)

Pardon da SİZE NEEEE

Geçen bir yerde okudum

"Şu kısacık hayatınızda gözünüzün içini parlatan şey için savaşmamak ne büyük korkaklık"

diyordu. O kadar haklı ki. Belki tuhaf gelebilir ama ben maket yapmayı seviyorum. Resim çizmeyi,bir şeyler tasarlamayı seviyorum. Ortaokuldayken bizim telnoloji tasarım dersimiz vardı. Normal bir öğrenci beden dersini iple çeker ya bense teknoloji tasarım dersini iple çekiyordum. Çünkü maketler yapıyorduk. O kadar eğlenceli gelirdi ki bana. Beni bıraksanız tüm gün sıkılmadan resim çizebilirim. Yeteneğimde var ve kullanmak istiyorum. Çok mu saçma sizce?

NEYSEE

Sıralama hedefim var amaaa
İlk bin...🐌🐌🐌
Şaka değil bu arada yani şöyleki hedefini istediğinden yüksek tut ki aşağısı gelirse üzülmeyesin mantığıı...😉

Üniversiteye gelirsek de
O kadar fazla seçenek var ki kafamda
1. Özyeğin
2. Odtü
Ama bu ikisi başı çekiyor dostlarr.

Evet bu kadar bilgi yeter sanırımmm.

Birazda netlerimden bahsedeyim.
Tyt max 97
Ayt max 44

Evet ikiside istediğim sıralama için baya düşük ancak Ayt de daha görmediğim o kadar konu var ki ona bir şey diyemiyorum

Tyt ye gelirsek de anacak o kadar oluyooo..
Bu vazgeçtiğim analamına gelmiyo ancak şuanki önceliğim Ayt...

Bugüne gelirsek iseee...(00.04)

Bugün tamamen bir fiyaskoydu ya.
Sabah 9 da kalktım çünkü gece geç yatmıştım. 2 di sanırım
Ve oturup 11 e kadar dizi izledim.
Yan oda diye bir dizi başlamış onu😅😅
Yüzsüzlükte sınır yok maşallahh

Daha sonra çemberde açı ve uzunluk konusu bitirdim.

Sonra 30 trigo çözdüm

2 şer tane kimya biyo ve fizik tyt branş denemesi çözdüm

40 limit çözdüm

30 dk boyunca problem çözdüm

Şimdide Ayt fizik elektriksel potansiyel çalışıyorum.

Hemen 1 e kadar ondan devam edip geleceğim.

Ara ara gelip neler yaptığımı yazmak daha mantıklı geldi.
En azından duygu veririm 😜

Şuan 4 saat oldu ve bugün bunu 5.30 a tamamlıyoruz dostlarr

Yarınki hedefim se 10.
Hep max 9 yapabildim ancak yarın 10 yapacağımm

Bide bugün etütüm vardı 4 tane ders bide onca yol flan derken baya zamanda kaybettimm (bahanelere gelll...)

(00.20)

Ve evet önümdeki duvarda postit asacak yer kalmadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve evet önümdeki duvarda postit asacak yer kalmadı...

(01.27)

Evettt...
Elektriksel potansiyel ve işi bitirdim. Yarında bununla ilgili soru çözeceğim.
Süreye gelirsek deee...

Bugünlük benden bu kadar yarın görüşürüzzz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bugünlük benden bu kadar yarın görüşürüzzz. İyi gecelerrr....

Siz bugün ne çalıştınız ve kaç saat çalıştınız?

💓👋🏻🦋🍁

YKS 2024Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin