Bugün miladımızzz dostlarr...
şu hayatta o kadar milad ilan ettiğim gün var ki sayamam bile. Bence insanlığın en önemli özelliği ve ene sevdiğim özelliği bir anda "ben böyle yaşamak istemiyorum ve bunu değiştireceğim. yarın yeni bir başlangıç yapacağım" diyebilmesi. ben bu özelliğimi çök kullanıyorum sanırım.neyseeee.... dünü paylaşmadım çünkü hiçbir şey yapmadı diyemem ama kendi başıma bit şey yapmadım.
2 birebirim vardı.öğleden sonrada 7 ye kadar dersim vardı. eve gelince direkt yattım çünkü baş dönmem başlamıştı.(vertigo hastasıyım ve kendimi çok yorduğum zamanlar böyle baş dönmesi yaşıyorum. sadece 1 atak geçirdim umarım başka geçirmemm...) daha kötüleşmesin diye erkenden yattım.ama bugünnnnn (10.36)
deli gibi ders çalışacağızzzz.....şimdi öncelikle integrale başlıyoruz.
sonra tyt denemesine gidiyoruz. eve gelincede basit makineler çalışıyoruz. en son da asit baz dengesi konu tekrarı ve soru çözüyoruzz. nasıl fikirrr..
program yapmam lazım onuda birazdan yapcağım sanırım ama daha sonrada yapabilirim bimiyorumm...BİR ŞEY DİCEMMMMM
BL KİTAP OLUYORMUŞŞŞŞ BİLİYOR MUSUNUZZZZ?
bilmeyen için söyleyeyim BL benim en sevdiğim kitap. mükemmel bir kitap. Aslı abla da benim idolüm zatenn... okumanızı kesinlikle tavsiye ederimmmm.....bişe dicem yine. size pinterestten fotoğraf bulacağım derken büyük spoi yedimmmmm...
ben son 3 bölümü okumamıştım. bilmiyordum. neler neler olmuşş oyyy ağlıcammmm....okuyanlar için soruyorumm
en sevdiğiniz karekter kimm?
ben seçemiyorummmm
öpüyorummmmm....evettttt
tyt denemem kötü geçti.
85 yaptım ve matematiğim yetişmedi. türkçede istediğim gibi geçmedi zaten.....neyseeee...
basit makinelere başladım ve yarıladım. biraz into çözdüm.
şimdide uyuyacağımmm hepinizi öpüyorummmmm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YKS 2024
Non-FictionMerhabalarr... 3 aydan az bir zaman kaldı ve ben motivasyonumu kaybetmek üzereyim. O yüzden burayı günlük gibi kullanmaya karar verdim umarım hem kendime hemde size bir faydam dokunur ...