Selam
Nasılsınız?(00.32)
Bende iyiyim.
Bitiyor sanırım. İnşallah hepimizinki güzeş biter.
Aslında bitsin istiyorum biryandanda bitmesin istiyorum.
Alıştım artık böyle yaşamaya. Anladım ve bazı şeylerin farkına vardım. Şu hayatta gerçekten çalışmazsak hiçbir yere gelemeyiz. Gelecekte olmak istediğim kadın nasıl biri ona karar verdim ama bunun için çok çalışmam lazım bunuda anladım.
Sadece ders bakıöından değil karakterim üzerinede çalışmam lazım. Ben kendi eksikliklerini bulabilen ve farkınavarabilen biriyim ama iş bunları geçirmek güzel bir yola çıkarmak olunca yapamıyorum. Alışkanlıüım mı var bırakamıyorum.yada kendime çok yükleniyır hiçbir zaman tebrik etmiyorum. İçimdeki kişi hep şey diyor. "Daha iyisini yapabilirdin. 1 kitap daha çözebilirdin. İnsanlar yapıyor sen onlar kadar yapamıyorsun" yada mesela bir gün dinlendim ve amacımda başarısız mı oldum. O dinlendiğim gün için kendimi suçluyorum. Fazladan uyuduğum 1 gün için kendimi suçluyorum. Bu böyle gitmez buna çözüm bulmam lazım. Ama bu döneö yüzünden kendi sorunlarımı bile erteliyorum.
Sizide çok sıktım değil mi?
Benim gibi hisseden var mı aranızda?
Yalnız mıyım yoksa😅
Neyse bugüne geçersek
Sabah tyt ye girdim
Sonra çözemediğim soruları sordum ve dönüşüme başladım.Şimdide bitki çalışıyorum. Bitkiyi bitirdim ama tekrar ediyorum. Baştan sona bitireceğim uyumadan.
Avm deydim günün geri kalanında. Mezuniyet için ayakkabı baktık. Çok yorucuyduuu
Siz neler yaptınız?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YKS 2024
SaggisticaMerhabalarr... 3 aydan az bir zaman kaldı ve ben motivasyonumu kaybetmek üzereyim. O yüzden burayı günlük gibi kullanmaya karar verdim umarım hem kendime hemde size bir faydam dokunur ...