Selamlarrrrr!!!
Nasılsınızzzzzz?????
Öncelikle burayı o kadar özledim ki anlatamm sizlereee. Yorumlarınızı okumak iyi dikeklerinize yanıt vermek son zamanlarda beni mutlu eden sayılı şeylerden biri. Hepinizi teker teker çok seviyommm....Evetttt.... Bu yks yolculuğuna benimle sınava 86 gün kala başladınız ve şimdi ise bitmek üzeree... Size yazarken vakit çok hızlı geçiyordu öyleki ilk 40 gün o kada hızlı geçti ki okuyunca böylemi olmuş diyorum. O derece hatırlamıyorum ama iyiki sizinle paylaşıp buraya bir anı bırakmışım.
Yks 2024 elimizden koca 1 yıl aldı diyerek kötü tarafından bakmak istemiyorum çünkü çok fazla yeni insanla tanıştım ve bir çoğu şuanda hayatımda büyük bir yer kaplıyor. Bu hafta nerdeyse herkese yıllığımı verdim. Sizede tavsiye ederim. Bir yıllığınız olsun ve onu insanlara verereo sizinle alakalı düşüncelerini yazmasını isteyin gerçekten okuyunce çok mutlu oluyorsunuz güvenin banaaa....
Sizin yılınız nasıl geçtiii?
Ben kendi yılımı yorumlayacak olursam... kendimle o kadar gurur duyuyorum ki anlatamam. Ben hayatım boyunca ders odaklı bir insan oldum ama bu sene çok farklıydı. İlk defa bu kadar çok çalıştığımı hissettim, kendi geleceğim içinbüyük bir adım olan bu sınava 1 yılımı vermek sonucu göremesemde şimdi bence değdi. Çünkü kendimin farkına vardım, potansiyelimin ne kadar yüksek olduğunu anladı. İçimdeki mutlu stres o kadar güzel hissettiriyorki anlatamam sizleree... sanki nu yıla kadar verdiğim emeklerin karşılığını alacakmışım gibi hissediyorum...
Bunu yazarken dinlediğim şarkıyı sizinle paylaşmak istyoruumm
Uyanmayalım~Pera ve Işıl Ayman
Nakaratı kendinize söyleyin lütfenn...
Nasıl birisi olursanız olun, kız olun, erkek olun, yaşlı olun, genç olun gerçekten hiç fark etmezz ama kendini seven ve kendiyle gurur duymayı bilen bir insan olun. Her ne yapmış olursanız olun yaptığınız şeyin, kendinizin arkasında durun. Bu yıl iyi mi geçti kötü mü geçti hiç önemli değil. Sonuç ise hiç önemli değil. Önemli olan sen bu yıldan ne öğrendin. Yanlışların mı oldu. Öğrendin mi doğrusunu bir daha aynısıjı yapacak mısın? Önemli olan gerçekten bu. İyi para kazanmak için değil iyi bir insan olmak için, insanlığa faydanızın dokunması için geliştirin kendinizi. Amacınız bu olsun sonuç ne olursa olsun önemli değil. Gurur duyun kendinizle. Be sonuca bakmadan da kendimi tebrik edebilirim diyin. Sevinkendinizi. Lütfen... ben hepinizi seviyorum ve ne yaparsanız yapın arkanızda olacağımm.Derdiniz olursa burdayım. Sorucağınız bir şey olursa burdayım. Hep olacağım. Szi asla terk etmem. Siz benim ilk gözağrılarımsınızzz...( babaanne gibi konuştummm😆😆😆)
Evett yazıyı yavaş yavaş bitirmem gerekiyor. Son tekrarlarınızı yapın ve diyinki kendinize ben çalıştım ve yapacağım. Bensize inanıyorum kimse inanmasada...
Lütfen sonuçlarınızı değilde sınavınızın iyi mi yoksa kötü mü geçtiğini burzya yazın. O kadar merak ediyorum kiiii......Hepinize en içten duygularım ve dileklerimle başarılar diliyor ve yanaklarınızdan kocaman kocaman öpüyorum, seviliyorsunuzzz...
Daha yeni başlıyor hayatımız ve önümüzde koca bir gelecek var
Tired of all troubles, they have been wasting my time
I dont wanna fight, gonna leave it behind
Take in on faith, now l'm ready to fly
I'm in the middle of starting overBack to the beginning, gonna hit rewind
Chance to do it over, get it right this time
Life gives you pennies, turn them into dimes
I'm in the middle of starting over
~ by sabrina carpenterBu şarkı bana güç veriyor umarım sizede verir öpüyorum hepinizii yorumlarınızı bekliyorumm....💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YKS 2024
Non-FictionMerhabalarr... 3 aydan az bir zaman kaldı ve ben motivasyonumu kaybetmek üzereyim. O yüzden burayı günlük gibi kullanmaya karar verdim umarım hem kendime hemde size bir faydam dokunur ...