Частина 1. Сон.

9 2 2
                                    

Удар пролунав по всій залі, відбиваючись ехом від стін. Ще один. І ще один.
По руках Делії пробігли мурашки, та вона трималася. Дівчина різко присіла, досі тримаючи руки в боксерських рукавицях близько до себе, а тоді вдарила вверх, по своїй опонентці.
Та вона була не настільки простою. Відскочила в сторону, готуючись до другого удару, аж тут пролунав свисток.

– Тренування на сьогодні закінчено! Перевдягайтеся, і йдіть додому. –
сказав тренер.
Темношкіра дівчина з багатьма косами по всій голові для зручності, на ім'я Кейт, полегшено видихнула на опустила руки.

– Ну ти хитрюга, Деліє. Ледь не зарядила мені в щелепу. – подруга Делії всміхнулася і зняла шолом з рукавичками.

– Дивись, а то скоро тебе переможу. – Делія хитро посміхнулася.

– Ну-ну. – кинула Кейт, йдучи до роздягальні.
Делія постояла хвилинку, аби дати собі час відхекатися, і пішла вслід за подругою.
Бокс був її улюбленим видом спорту. Вона доволі довго вмовляла маму віддати її сюди, адже вона завжди торочила щось на кшталт "Це не для дівчат." Або "Ти кинеш це через пару занять!"
Та Делія настояла на своєму , і на даний момент вона  ходить на бокс вже майже 4 роки. Вона прийшла сюди коли їй було 11.
Майже одразу ж вона подружилася з Кейт, яка прийшла сюди трохи раніше, та виявилося що вони вчаться в одній школі. Наразі Кейт її найкраща подруга, і Делія не знає що б робила в школі якби не вона.
Хоч вони і вчаться по різних класах, та це не заважає їм гуляти по школі разом на перерві.
Ввійшовши в роздягальню, вона помітила що Кейт вже чекає на неї, а інші дівчата повсідалися на лавці. Делія сіла на порожню, та швидко натягнувши чистий одяг запхала брудний в спортивну сумку.
Натягнувши кросівки, вона попленталася до виходу.
Так як з Кейт вони були майже сусідками, то йшли додому разом. 
Вони йшли розмовляючи про все що тільки можна.

– ....Боже як же вона мене бісить! Чому вона не помовчить хоч одне тренування? В мене скоро психічний розлад станеться. –

Обурено пирхнула Кейт. Вони розмовляли про дівчину з тренувань, яка так і рветься показати свою перевагу над іншими, хоча її як такої в неї навіть і нема. В неї просто багаті батьки.
Вона завжди принижує тих хто не любить конфлікти, чи просто тихо себе веде. Кейт чи Делію вона не зачіпала, хоча вони і косо на неї дивилися, і відкрито зневажали її через цю її нахабність. До сьогодні.
Здається Христині, так звали цю дівчину, набридло гратися з одними й тими самим, тож вона перейшла на подруг. Ну, Делія нічого робити не стала, а Кейт обірвала лайно що лилося з рота христини ударом в щелепу, хоч і не дуже сильним аби серйозно не нашкодити, проте болючим.

Епоха Палаючого Каменю.Where stories live. Discover now