Bölüm 1:"gelmekisteyipgelemiyorum"

16 2 0
                                    

Ben "Deniz" 16 yaşında 10. Sınıf öğrencisiyim. Antalyadaki uzun yaşantımızdan sonra ailemle İstanbul'a taşınmıştık taşınalı 4 gün yeni okuluma kayıt yaptıralı 2 gün olmuştu. Kafamda yeni okulumla alakalı birsürü soru vardı "acaba beni sevecekler miydi?, onlarla anlaşabilecek miydim?, yeni arkadaşlarım olacak mıydı?" ve daha neler neler geçiyordu kafamdan.

"Deniz!"

Uykumun en güzel yerindeyken annemin bana sinirli bir şekilde bağırışını duydum "efendim anne" dedim bıkmış bir sesle.

"Okula ilk günden geç mi kalmak istiyorsun?" Dedi annem.

Bir anda bugünün pazartesi olduğu aklıma geldi ve komidinin üstündeki telefonuma uzandım. Elime alıp saate bakarken bir anda sosyal medyadan bir bildirim geldi.

"Bir mesaj isteğiniz var"

Hemen yazının üstüne tıkladım ve mesaj sayfasına girip isteği kabul ettim. Mesaj da "yeni okulundaki ilk güne hazır mısın?" Yazıyordu.

Bu kimdi şimdi daha geleli 4 gün olmuştu ve kimseyle tanışmamıştım yeni okulun dediğine göre yeni kayıt yaptırdığımı biliyordu. Ben bunları düşünürken annemin sert bir şekilde "Deniz!" Demesiyle gözlerimi telefondan kaldırıp kapımda duran anneme baktım. Bana sinirli bir şekilde bakıyordu biraz korkmadım değil açıkçası "geliyorum anne" dedim. Yataktan kalkıp dolaba yöneldim ve üstüme kırmızı kazağımı altıma ise siyah pantolonumu giydim. Hemen aşağı indim ve annemin benim için hazırladığı sandviçi yemeye başladım. Tam bitirip kalkmışken annem gelip "birazdan okul için yola çıkacağız hazır mısın" dedi. "Evet hazırım" dedim ve kapıya yöneldim tam o anda montumu almayı unuttuğum aklıma geldi ve koşarak odama çıktım.

Yatağımın yanındaki sandalyede duran montumu aldım ve aşağı indim. Annem kapının önünde duruyordu ve bana bakıp "nereye kayboldun?" dedi. "Montumu almaya gittim anne" dedim. Başını tamam der gibi salladı ve kapıyı açıp dışarı çıktı hemen peşinden bende çıktım.

Annem sürücü koltuğuna oturmak için kapıyı açarken hemen ön koltuğa yönelip kapıyı açtım ve oturdum. Yol boyunca o mesajın kimden geldiğini merak edip durdum ismi yazmadığı için kim olduğunu bilmiyordum sadece biosunda "gelmekisteyipgelemiyorum" Yazıyordu çok saçma gelmişti. Ben bunları düşünürken annem birden "Deniz iyi misin?" Diye sordu "iyiyim anne neden sordun" dedim "biraz solgun duruyorsun" dedi. "Bir şeyim yok anne iyiyim" dedim ve başını salladı tam o an okulun önüne geldik ve okulun adı gözüktü. "Erdem Koleji" annemle vedalaştıktan sonra arabadan indim ve başıma gelebilecek en saçma şeyi yaşadım.


SON















Umarım beğenirsiniz yorum yaparsanız sevinirim🦦

Gecenin SesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin