"Bu kadar mı merak ediyorsun ismimi?" Dedi. Aslında gerçekten merak ediyordum ama sormak aklıma bile gelmemişti. "Evet merak ediyorum söyleyecek misin?" Dedim ve kendimi biraz uzaklaştırdım. Gözlerini gözlerimden ayırmadan konuşmaya devam etti "hmm bilmem söylesem mi?" Dedi alaycı bir ses tonuyla.
Gözlerimi devirdim ve tam o sırada koridordan bir ses geldi. Tam ses ne diye bakacakken birden beni düşüren çocuk "bekle şurada" dedi aşırı kabaydı o an anladım ki bizden bir şey olmazdı yani aklımdan geçmişti belki olabilirdik ama şuan anladım ki olamayız.
"Deniz gelir misin?" Dedi bir anda kapıya doğru yöneldim ve dışarı çıktım o an karşımda Baran'ı gördüm şaşkınlıkla ona bakarken bana gülümsedi ve yanıma yaklaştı bana sarılmak isterken onu ittim ve yangın merdivenine geri girdim merdivenlerin bittiği yere kadar gittim en üst katta oturdum kafamı demirlere yaslayıp beklemeye başladım.
Gün aydınlanmaya başlamıştı öğrenciler gelecekti kim bilir annemle babam ne kadar merak etmişti. Gözlerimi kapattım ve beklemeye başladım arada gözlerimi açıp havanın aydınlanıp aydınlanmadığına bakıyordum. Bir anda gözlerimi açtım ve bahçede, parkta öğrenciler, insanlar vardı. Hava aydınlanmıştı hemen kapıya yöneldim ve açıp koridora çıktım koridorda tek tük öğrenci vardı galiba sabahın erken saatleriydi öğrenciler daha yeni geliyorlardı.
Hemen müdürün odasına gidip ailemi aramak istiyordum odanın önüne geldim ve kapıyı tıklayıp içeri girdim. Girdiğimde içeride annemle babam vardı müdürle konuşuyorlardı ve birden gözleri bana döndü annem hemen oturduğu yerden kalkıp geldi ve bana sarıldı babam da hemen peşinden geldi ve o da sarıldı. Sarılmayı bıraktığımızda hemen bana kızmaya başladılar annem kızarken bile ağlıyordu "tamam anlatacağım ama eve gidelim" dedim. Annem " iyi tamam gidelim" dedi ağlaması durmuştu ama sinirli olduğuna emindim.
Okuldan dışarı çıktık hemen arabanın yanına geldim ve arka koltuğa bindim annemde yanıma oturdu babam arabayı çalıştırdı ve hızlı bir şekilde kullanmaya başladı annem bana bakıyordu fakat bir şey söylemiyordu. Ve eve geldik içimden bir ses arabadan inmek istemiyordu ama inmek zorundaydım ve indim eve girdik ben hemen odama çıktım annem arkamdan "nereye daha açıklama yapacaksın" dedi. "Üstümü değiştirip geleceğim anne" dedim cevap vermesini beklemeden odama girdim ve pijamalarımı giydim berbat bir geceden sonra pijamalarımı giymek güzel hissettirmişti.
Ne kadar iyi hissettirsede beni kötü hissettiren bir geceyi anneme anlatmak zorundaydım telefonumu şarja taktım ve odadan çıkıp salon kapısının hemen önüne geçtim ikiside kanepede oturmuş sinirli ve gergin bir şekilde aralarında konuşuyorlardı. Ortamdaki gerginlikten aşırı strese girmiştim. Yanlarına gitmiştim tabii ki babama anlatmayacaktım annemle yalnız kaldığımızda her şeyi ona anlatacaktım.
SON