1. bölüm

14 2 0
                                    

   yine sabahlardan birisiydi. Annem uyanmam için aşağıdan bağırıyordu.
Uyanmamakta ısrarcıydım çünkü dün akşam gay barından geç gelmiştim. evet benim yönelimim gay. annem, babam bilmiyorlar. tek bir kişi biliyor. O da arkadaşım min yoongi.

sabah annemin sesiyle uyandım ama gözlerimi açmama engel olan bir his vardı içimde. herşeyi ardımda bırakıp gözlerimi açtım.

bugün tatildi ama annem yine de beni uyandırmıştı. telefonumun çaldığını hissettim. arayan yoongi'ydi

"alo"

"alo kardeşim nerdesin sen ya?, ağaç olduk burada"

"saat kaç ki"

"saate bakmadın mı cidden?"

telefonu kulağımdan çekip saatte baktım. saat 12.47 ' diydi. kızmakta haklıydı.

"HASSİKTİR! uyuya kalmışım!"

"günaydın güzel mal arkadaşım benim. hadi git hazırlan!"

"lan cidden özür dilerim. neyse hazırlanmaya gidiyorum. bay!"

"ta-"

çocuğun yüzüne kapatmıştım aceleden. oraya gittiğimde çatır çutur sikmese iyi.

"aradan 1 saat geçer ve taehyung yoonginin bulunduğu yere ulaşır."

Y: sonunda geldin amına koyim! hiç gelmeseydin çok iyi olurdu.

T: ya ne biliyim abi! uyanamadım annem uyandırdı benide. bilerek mi ektim yarım kafalı!

yanında 2 tane daha çocuk vardı. ben gelince sanki korkmuşlar gibi hissettim. birisi sarışın, diğeri esmerdi.

Y: ha tamam geldin sonuçta. neyse tae kankan büyüdü manita yaptı bak!

yanındaki sarışın çocuğun boynuna elini atarak söyledi. NE! birdakika daha ben bulamazken o mu bulmuştu! ah allah kahretmesin!

T: oooo yoongi hanı- öhm beyefendi büyümüşte manitamı yapmış! agucuk bugucuk.

Y: ya malmısın?!

T: neyse tanıştır bakalım manitanla.

birden sarışın çocuğun arkadaşı olduğunu düşündüğüm esmek çocuğa gözüm takıldı. bayağa güzeldi. hemde çok... ilgimi çekti.

Y: jimin bu taehyung, kendisi öküz bir kişiliğe sahiptir dikkat et tepebilir!

T: lan bir siktir git pezevenk!. kendini sayiyim mi?

Y: yok yok aman kalsın. taehyung bu jimin benim biricik sevgilim olan;)
bu da jungkook jiminin arkadaşı.

demek ismi jungkook du tatlıymış.

T: güzel tanıştığıma memnun oldum jimin ve jungkook:)

kendimi jungkooka vermiştim galiba yoongi bişey dediğinde duyamamıştım.

Y: abi nereye daldın??

T: ha yok bişey.

jungkook bir yere bakıp başını bize döndürdü.

J: jimin bak kim var!

jim: A! abin değil mi o?

J: evet.

Y: senin abin mi vardı jungkook?

J: evet ama üvey ailemden hep o koruyor beni o yüzden onu çok seviyorum.

nedense jungkook çok ilgimi çekmişti. sanki ona sürekli bakmamı sağlayan bir güç vardı, en azından ben öyle hissediyorum.

Y: ee hadi ne yapıyoruz?

J: sinamaya gidelim eğer isterseniz.?

T: aslında benim bir yere hazırlanmam gerek kusura bakmayın daha sonra beraber gidebiliriz.

J: nereye hazırlanıcaksın ki?

T: yoongi biliyor ben gidince söyler. hadi ben kaçtım bays!.

gay barında bir gece.../ TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin