چیڕۆکی جیۆن جۆنگکووک «دڵپیس» بەشی سێ
————
نەفرەت نامەوێ خیانەت لە ن/ت بکەم ، نابێ ڕێگە بدەم ئەو کچە فریوم بدات و لێم نزیک بێتەوە من تەنها ن/تم لە دڵە
دەستم کرد بە کارکردن تا کاتژمێر بوو بە ١ ی نیوەڕۆ ، لوڤی دووبارە هاتە ژوورەوە
لوڤی: گەورەم بەڕێز نامجوون هاتووە..
( بە مەکرەوە)جۆنگکووک: با بێتە ژوورەوە..
(وتم و لوڤی بزەی کرد ، نەفرەت هەرکاتێک بزە دەکات دڵم لە لێدان دەوەستێت، نامجوون هاتە ژوورەوە ، برا گەورەکەم)نامجوون: سڵاو جۆنگکووک چۆنی؟
جۆنگکووک: باشم هیۆنگ تۆ چۆنیت؟
نامجوون: منیش باشم ئەی براژن و منداڵەکان چۆنن؟
جۆنگکووک: ئەوان باشن..
(یەکسەر ن/تم بیرکەوتەوە ، لە دوێنێ شەوەوە لە ژوورێکەوە بەندم کردووە)نامجوون: هیوادارم هەمووکاتێک باش بن..بۆ ئەوە هاتم تا بڵێم دایکم ئێمە و ئێوەی داوەت کردووە بۆ خوانی ئێوارە ..
جۆنگکووک: دایکم بۆچی خۆی ماندوو دەکات من چەند جارە بڵێم نایەین..
(بە کەمێک توڕەییەوە)نامجوون: جۆنگکووک بۆچی وا دەکەیت؟ بۆچی ژن و مندڵەکانت لە ماڵەوە بەند کردوون ناهێڵی تەنانەت حەوشەکەش ببینن؟ بۆچی وا دەکەیت ئەوان تاوانیان چیە؟
(بە توڕەییەوە)جۆنگکووک: هیۆنگ تکایە دووبارە دەست پێ مەکەوە..
(لەناکاو لە دەرگا درا وتم وەرە لوڤی بوو دوو قاوەی بە دەستەوە بوو بە ناز و مەکرەوە بەرەو لامان دەهات)جۆنگکووک: کێ پێی وتویت قاوە بهێنیت؟
لوڤی: گەورەم پێموابوو حەزت لە قاوەیە..
(بە بێتاوانیەوە سەیری دەکردم، چاوەکانی زۆر جوانن)جۆنگکووک: باشە داینێ..
(لوڤی بزەی کرد و قاوەکانی دانا و هاتە نزیکی من)لوڤی: گەورەم دەتەوێت مەساجت بۆ بکەم؟ پێموایە دووبارە توڕەیی..
( بە چرپەوە لەبن گوێم وتی ، جلەکەی زۆر ڕوتە سینگی هەموو دیارە)جۆنگکووک: جارێ نا دوایی وەرەوە..
(لوڤی بزەی کرد و ڕۆیشت)نامجوون تەنها سەیری دەکردین..
نامجوون: زۆر نزیکی ئەم کچە مەبەوە..
(بە ئاگاداریەوە)جۆنگکووک: بۆچی؟
نامجوون: چی بۆچی تۆ هاوسەرت هەیە منداڵت هەیە ئاخر تێناگەم جۆنگکووک بۆچی وات لێ بەسەرهاتووە..
جۆنگکووک: تکایە هیۆنگ یان بێدەنگ بە یان بڕۆ دەرەوە سەرم دێشێت...
نامجوون: بەداخەوە بۆتۆ..
(هەستا و ڕۆیشتە دەرەوە)
YOU ARE READING
دڵپیس (کۆتایی هاتووە)
Horrorن/ت: جۆنگکووک تکایە وامەکە.... (بەگریانەوە) جۆنگکووک: هەی نەفرەتی سۆزانییی.. (توند قژی گرتم و بەدوای خۆی ڕایدەکێشام بۆ سەرەوە بۆ ژوورەکەمان) پۆلینا: تکایە باوکە دایکم ئازار مەدە.. (بەگریانەوە) جۆری چیڕۆک:- توندوتیژ خەمۆکی فۆبیا بیرۆکەی خۆمە مافی...