Alarmın çalmasıyla gözlerimi açtım. İlk 10-15 dakika boş boş etrafa bakıp hayatı sorguladım.
Bugün sadece ilk üç ders işleyecektik,ben gitmem istemesem de devamsızlığım buna engel oluyordu. Ve artı olarak bugün telafi deneme sınavı vardı. Sayısal.
Bugün serbest giyinmek istedim. Bol gri siyah arası bir pantolon, üstümede beyaz bol bi tişört giydim.
Annemi uyandırmamaya dikkat ederek, ablamın odadının hem lambasını açıp hemde alarmını beş dakika sonraya ayarlayarak evden ayrıldım.
***
Deneme saati gelmişti. Dört ders sürücekti ikinci ders denemeye girecektim yani şuan.
Bugün dersleri boş olan tek kişi Minho hyung'muş. Minho hyung deneme için beni almaya geldi. Resim atölyesine götürdü -götü kolla jis-. Deneme kağıdını bana verip karşıma oturdu, beni izlemeye başladı. Tek sınav olan benmiyim ya.
Soruları çözmeye çalışıyordum. İlk test matematik. Çabalıyorum ama gözüm hep beni izleyen Minho hyung a kayıyor.
"Çözemedim mi? "
"Hm hm.."
Sandalyesiyle biraz geri kaydı.
"Yanıma gel bakayım. "
Kalem kağıdımı alıp yanına gittim.
"Hangi soruyu anlamadın? "
"Hepsi."
Minho hyung bişeyler mırıldanıp beni belimden çekip kucağına oturttu. Tam olarak uyluklarına.. Kıpkırmızı olduğumu hissediyorum.
Minho hyung birşeyler anlatıyordu fakat ben hiçbirşey duymuyordum.
"Sungie, dinliyor musun güzelim?"
"Odaklanamıyorum"
"Hmm "
Ablamın sevgilisi ve üstelik öğretmenim, bana neden bu kadar yakın?
Ben düşüncelere dalmışken birden Minho hyung la yüzyüze geldik. Beni ne ara ve nasıl... Hey düşünmem gereken bu değil. Neden bu kadar yakın olduğumuz. Minho hyung'un elleri ne zaman oraya gittiğini anlamadığım belimden, kalçama doğru indi. Diğer eliyse çenemdeydi. Gözleriyse yavaş yavaş dudaklarıma iniyordu.
"Hyung... "
Benim gözlerimde onun dudaklarına indiğinde dudaklarımızı birleştirdi. Bende karşılık verdim
YASASIN KÖTÜLÜK(METE VE EFE EBEMİ SİKİCEK)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşk | Minsung
FanficJisung'un ablasının sevgilisi Minho, sadece Jisung ile görüşebilmek için ablasıyla beraberdi