🪅

36 6 2
                                    

Kafamı onaylar şekilde salladım. Ama cidden acıyordu yalan değil. Beni kucağına aldı ve mutfakla Birleşik olan salona ilerledi. Koltuğa oturttu. "Neren acıyo? "

"Popom"

"Öpiyim geçer. "Dediği şeyle omzuna vurdum. "Ya ciddi olsana! Canım acıyo! "

🪅

"Olsun bi deneyelim belki geçer. "

Omzuna vurdum. "Fırsatçı pislik. "

***

"Linoo." sorgular gözlerle bana baktı. "Lino? " koltukta yanına yanaştım. "Hmm. Sevmedin mi? "
Elini belime atıp beni kucacına çekti. "Beğendim." kollarınk belime daha sıkı doladı ve kulağıma yaklaştı. "Başka neyi beğenirim biliyor musun? " sesli şekilde yutkundum. "O kelimeyi çığlıklar atarak altımdayken inlemeni." Yanağıma bir öpücük bırakıp yüzünü benden uzaklaştırdı. Kızardığımı görünce kıkırdayıp telefonunu aldı.

O uzun zamandır telefonla oynuyordu. Bende yerimde sıkıntıdan kıvranıp duruyordum. Minho'nun elinden telefonualıp kapattım. Yanımıza koydum.

"Benimle ilgilen. "

"Bebeğim isterde ben ilgilenmez miyim? "

Dudaklarını benimkilerle buluşturdu. O benim alt dudağımı emerken bende onun üst dudağını etmiyordum. Nefessiz kalana  kadar öpüstük. Tam boynuma yönelmişken gelen kapı sesi ile durdu.

"Kim geldiyse bu sefer gerçekten öldüreceğim onu. "

Minho beni bacaklarımdan destek alarak kucağına aldı ve ayağa kaşktı. Bende kafamı omzuna gömmüş kokusunu içime çekiyordum.

Minho kapıyı açtığında kafamı yan çevirip kimin geldiğine baktım. Ablam. Umursamadan kafamı tekrar Minho'nun omzuna gömdüm. O güzel ânımızı bölen kişi bu kadar değersiz mi cidden. Onlar konuşmaya başlarken benimde yavaş yavaş gözlerim kapandı.

Minho'dan

"Ne var?" kucağımdaki Jisungun uyuduğunu anladığımda sesimi alçalttım.  "Hah! Beni bırakıp bir orospuylamı çıkmaya başladın. İnanmıyorum! " sanırım kardeşi olduğunun farkına varmadı hala aptal. "Sessiz ol uyuyor." dedim. Oysa sınırlı şekilde sırıtarak konuştu. "Kim bu! Benden daha güzel biri olabilir mi?! "

"Nayeon. Bağırma." birden elini Jisung'umun saçına atmaya çalıştı. Tek elinle Jisungun kalçasından destek alıp onu kucağımda tutarken, bileğini tuttum -sorgulamayın-.

"Hele elin ona bir deysin, ona birşey yap. Kendini ölmüş bil Nayeon. "

"Çıldırmışsın sen! " dedi ben kapıyı yüzüne kapatmadan önce. Hala nasıl uyuyor? Onu sarsma dan merdivenleri çıkmaya başladım. En sonunda misafir odasına girip yatağa yatırdım. Üzerini örtüm yamağına küçük bir öpücük bıraktım. Çıkmadan son birkez bakıp kapıyı kapattım -neden vedalaşıyolar gibi oldu amk-.

Kendi odama geçip yatağıma uzandım. On on beş dakika sonra kapım yavaşça açıldı. İçeri giren Jisung ile gözgöze geldim. Paytak paytak yürüyerek yanıma geldi. Yanıma yattı. Bana sokulup kafasını göğsüme yasladı.

Şaşırmıştım. "İyi geceler hyung. " tek elimi onun beline doladım. "Sanada bebeğim. "







Amk 3 gündür molalarda bu fici yazıyorum. Eee sınavlar girdimi

Gizli Aşk | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin