34 7 2
                                    

Kolumdan tutup çıkışa kadar sürükledi. Onun arabasına geldiğimizde beni arabaya yaslayıp bağırmaya başladı.

"NE YAPTIĞINI SANIYORSUN?! DELİRDİN Mİ? FAZLA YÜZ VERDİK SANA DA. "

Her ne kadar sarhoş  olsamda bu cümleler kalbimi kırmıştı. Gözlerim dolmuştu.

....

"Bin arabaya. "

Onu kızdırmak istemediğim için arabaya bindim. Oda yanımdaki sürücü koltuğuna bindi. Hızlı şekilde kendi evine doğru sürdü.

Eve vardığımızda Minho arabayı park etti. Arabadan indiğimde yanıma geldi.

"Han barda ne işin olduğunu sorabilirmiyim? "

"Sadece içmek istiyordum. "

"Beni çağırabilirdin, beraber gidebilir dik. "

"İzin vermezdin! "

Sustu. Haklıydım. "Tamam hatılıyım özür dilerim." özür diledin bitti değil mi? Herşey değişti. Kalbimdeki kırıklar onarıldı mı?

Birşey demeyeceğimi anladığında beni bileğimden çekerek eve soktu -töbee-. "Duş al, üzerini değiştirip aşağı gel. " verdiği emirle gözlerimi devirdim.

***

Sabah olmuştu Minho'nun evinde kalmıştım maalesef. Ama dün gece beni her öpmek istediğinde geri çekilmiş, temaslardan kaçınmıştım.

(Amk ben süründürücektım ama beceremiyorum yazmıyoken kafamda mis gibi senaryolar oluyo ama o yüzden vazgectim sürünmicek)

"Günaydın."

Yanımdan gelen sesle yerimden sıçradım. "Biz nasıl aynı yatakta uyandık ben salonda uyumuştum"

"Kıyamadım. Yaklaş sana kulağına bişey dicem. "

Minho'ya yaklaştığımda beni birden yattığı yerden kucağına çekti ve penisinin üzerine oturttu. "Ya Minho! Bırak! "

Belimden kendisine sabitlediği için kalkamıyordum. Yerinde doğrulup yatak başlığına yaslandı. Tek eli hala belimdeyken diğer elini yanağıma çıkartıp beni kendisine çekti ve dudağıma yapıştı.

Karşılık vermediğimde ayrılıp yüzüme baktı. "Karşılık istiyorum. " benim konuşmama izin vermeden tekrardan dudağıma yapıştı. Bu sefer karşılık veriyordum.

O aç şekilde alt dudağımı emiyordu. Birden serçe dudağımı ısırdığında boğukça ağzına inledim. O da bunu fırsat bilerek dilini ağzımın içine yolladı.

Uzun öpüşmeden sonra ayrılan ben olmuştum. Kucağından inip alt kattaki mutfağa indim.

Arkadaşlar acele şekilde yazdım tel elle yaziom o yüzden uzun sürüyı ve yazım hatası fazla oluyo kusura bakmayın

Oy verneyi ve bol yorum yapmayı unutmayiin

Gizli Aşk | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin