Helüüü ilk defa hikaye yazıcam. Çok denedim paylaşmadım. Bu sefere nasipmiş hadi bakalım bu arada klavyem İngilizce ve değişmiyor yani bazı kelimeler hatalı olursa kusura bakmayın.
Ha bu arada hikaye cok klişe hani bayaa yani ama öyle istedi canım ilk kurgum ileride daha gariplerini yaparız sgshshhsgsjKeyifli okumalar ballarımm 🍯
.............................................................
Ana karakterimizz Pamira. Babası vefat etmiş. Annesiyle yaşıyor. Kardeşi yok. 23 yaşında. Güzel Sanatlar Bale bölümü okuyor. Hayatında biri yok, istemiyor. Çabuk sinirlenen ama çabuk yatışan güçlü bi kadın.
Diğer ana karakterimiz Yalım. Babası çok büyük bi holdingin başında. Ayrı evde yaşıyor. Güzel Sanatlar Müzik okuyor ama babası istemiyor. Sakin ılımlı biri. Ama damarına basarsanız gözü kimseyi görmez. 24 yaşında.Pamira'nın en yakın arkadaşı İlkin. O da Güzel Sanatlar Bale okuyor. Aynı sınıftalar. Sıcakkanlı birisi, çabuk kaynaşır, birazcık çöpçatandır. 23 yaşında.
Yalım'ın en yakın arkadaşı Baran. İçine kapanık bir kişiliği var. Güzel Sanatlar Resim okuyor. Annesi ve babası bir trafik kazasında ölmüş. Yurtta kalıyor, Yalım'ın anne babası ona destek oluyor. 24 yaşında.
Pamira'nın annesi Selenay. 43 yaşında (daha yaşlı görsel yoktu bunun yaşlısını hayal edin). Eşinin ölümünden sonra kendine bir uğraş olması için bir butik açtı. Orada çalışıyor. Sakin, çökmüş, hayattan sıkılmış biri... (Kim öyle değil)
Yalım'ın annesi. Herşeye izin veren tatlı bi kadın. Bu zamana kadar sakladığı (?) şeylerden çok yorulmuş. Kocasının durumundan dolayı çalışmayan biri. 46 yaşında. (dediğim gibi daha yaşlı aslında)Yalım'ın babası. Gizli biri pek bişey belli etmez çok samimi değildir. Aile ilişkilerine önem vermez. Sadece iş düşünür. Oğlunun seçiminden dolayı onu istemiyor. 49 yaşında. (daha çökmüş biri düşünün)
.............................................................
Evvett karakterler bu kadar tabiki daha cok yan karakter var bunlar sadece suankiler önemli olanlar umarım sevmişsinizdir. Hayalinize uymayan varsa siz kendiniz karakter bulabilirsiniz. Az çok hikaye tahmin ediliyor gibi sanki. Umarım güzel olur en kısa zamanda yeni bolum atacagım
Sizi seviyorumm 🫀🔥❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Pamira
Teen FictionBazen hayatınıza tesadüfen giren kişiler sanki özellikle oraya konulmuş gibi büyük bi önem teşkil eder. İlk başta fark etmezsiniz ama o kişi size bu zamana kadar (koskoca 23 yıl) bilmediğiniz gerçekleri gösterebilir. Gözünüzün önündeki gerçekleri.