Size mutlu bir son yazdım en azından Taekook için 🥹
Boraheeeee💜
35.Bölüm1,5 Hafta Sonra Taehyung ve jungkook'un düğün günü...
"Minnie bence ımm bilmiyorum bu düğün sanki gereksiz geldi ve ayrıca biz neden full siyah takımlar içindeyiz?"
"yooniie saçmalama istersen hm? Daphne senden daha akıllı ya.."
"akıllıyım demi jimin..."
"evet meleğim..."
"Yoongiii pasta- pasta istiyorum ."
"Minnie yoonnie ve Daphne pasta istiyor..."
Aynadan ellerinde kocaman pamuk şeker olan bir koca birde küçük bebeğe baktığımda beni bekliyorlardı gülerek onların yanına gittiğimde Yoongi Daphneyi kendine çevirerek kucağına oturtmuştu masadan aldığım minik çiçekli tokaları takmadan önce Daphne'nin saçlarını örmeye başladığımda Yoongi ve Daphne oyun oynamaya dalmışlardı.
"evvet bitti hadi bakalım güzelim gidiyoruz yukarı."
"Öpücük- öpücük istiyorum jimin"
"Ben de öpücük istiyorum "
"ah bir yeterli olmazken 2 tane bebeğim var."
Gülerek Daphne'nin minik burnuna bir öpücük kondurmamla kikirdemeye başlamıştı,gülümseyerek Yoongi'ninde dudaklarına kısa bir öpücük bırakıp geri çekildiğimde Daphne alkışlayarak ikimizinde boynuna sıkıca sarılmıştı. Kapının açılmasıyla Yoongi'nin kucağından atlayan Daphne koşarak kapıdaki Hoseok'un kucağına atladığında hoseok ona bir sürü iltifat ederek oradan uzaklaştı gülerek Yoongiye baktığımda elini bana uzattı tutup onu kaldırmamla bana sıkı sıkıya sarılıp yine sırtıma bir şeyler yazıp geri uzaklaştı.
"aaa sanırım çözmeye başlıyorum"
"ımm bir minnie için zor olmamalı hım"
Elleri belimde bana göz kırparak öpmek için yaklaştığında Jungkook koşarak içeri daldı.
"hyunggg yapamıyorum ben bunu..."
Yoongi kafasını geriye atıp derin bir iç çekerek gözüyle onu işaret ettiğinde bir Jungkook'a bir papyona bir Yoongiye baktım.
"tamam miiniie burası bende gel buraya baş belası gel en güzel anlarımın katili."
"Hyung ama ben çok..."
"farkındayım çok heyecanlısın Kookie."
Gülerek onları arkamda bırakıp odadan çıkıp aşağıya indiğimde her şey hazırdı eksik bir şey görünmüyordu düğününden 1 hafta önce herşeyi halletmek mekanı ayarlamak için ingiltereye gelip burada bir organizasyon şirketiyle görüştüğümde baştan aşağı bu otelin
3 katını bize ayarlamışlardı ve biz bu süre içinde Jungkook ve Taehyung'u ayrı odalarda tutmuştuk. Neden mi? Bir cadı geleneğine göre iki aşık çift düğünlerinden 3 gece önce itibariyle birbirlerini görmeyi ve birbirleriyle uyumayı kesmezlerse bu onlara bereketsiz,huzursuz ve mutsuz bir ömür getirirdi. Her ne kadar buna Yoongi ve Jungkook inanmasa da Taehyung ve ben buna tamamen kendimizi adamış ve görüşme yollarını kesmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LINEAGE {YOONMIN}
FanfictionBir üniteye hapsedilip çeşitli işkenceler gören Yoonmin çifti aslında öldürülmüş bir kökenin son temsilcileridir. Ya da bir türün demek daha mı doğru olur. Yan ship/ Namjin Taekook