Soulmate 💜

33 3 4
                                    

Artık bir yoonmin evlilik teklifi okumayalım mı? Bizimde mutluluk hakkımız olmasın mı? O kadar kaos ardından bizde sevinmeyelim mi? SEVİNELİM...

Evvet sondan 1 bölüm öncemiz bol ağlamalı bol gülmeli bir bölüm çok eğleneceğiz 🥹 hepinizi çok seviyorum iyi okumalar diliyorum benden desteklerinizi eksik etmeyin💜






Hüzünden dökülen her gözyaşı peşinde mutlusu getirmek için vardır...

Hüzünden dökülen her gözyaşı peşinde mutlusu getirmek için vardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



36.Bölüm.

Tüm gece gram uyku uyumayıp masanın üzerine sayısız kahve bardağıyla göz göze geldiğimde önümde daha henüz bitmiş bir proje vardı en ufak bir hata dahi olmadan çizip bitirdiğim için derin bir nefes aldım,ofise gitmek için yerimden kalkıp duşa giderken odamızın önünden geçtiğimde Jimin Daphne'nin yastığına sarılmış uyuyordu. Kurum Daphneyi süreç tamamlanana kadar kendi himayesinde tutmak zorunda olduğunu belirttiği günden beri Jimin sakin görünse de uykularından hıçkırıklarla ağlayarak uyanıyor,üzülüyor ama ne bana ne de Daphne'ye belli etmemek için kendi içinde inanması güç savaşlar veriyordu . Yatağa doğru gidip yanına oturduğumda yüzünü güneşe karşı dönüp gözlerini açıp gülümseyerek bana bakıyordu.

"günaydın güneş prens"

"günaydın.. sen yine uyumadın değil mi?"

"hayır... Proje şimdi bitti."

Jimin kollarını kocaman açıp gülümseyerek gözlerini kapattığında huzur bulduğum evime ayıracak zamanı kendime yaratıp kafamı boynuna gömdüm. Beline sıkıca sarılıp saçlarına minik öpücükler bırakarak parmaklarımı saçlarında dolaştırıyordum.

"Tae ve Jungkook'a planı atsan sunamazlar mı sen benimle en azından bir kaç saat yatakta mı kalsan?"

"bunu nasıl istediğimi bilemezsın ama müşteri uyuz bir müşteri ve bizimkilerde o kadar sabır yok meleğim inan bana.."

"1 saat hadi uyuyalım yooniieee senin evden çıkma saatın 9 zaten, bakıyorum ımm saat daha 8 bence uyuyabiliriz."

"uyumasak mı?" kafamı kaldırıp sınsıce sırıtarak yüzüne baktığımda aklını her an çelebileceğimi düşünmüştüm ki öyle olmadı Jimin gözlerini açıp yüzümü kendine yakınlaştırıp dudaklarıma yumuşak bir öpücük bıraktı onu çekip kendime daha çok bastırdığımda gülmüş ve parmağını dudağımın üzerine kapatmıştı.

"yuunnie için uyku vakti"

"uyumak istemiyorum ki seninle sevişmek daha cazip geliyor..."

"hımm şöyle yapalım sen şimdi uyu" o ellerini boynuma dolamış sakin sakin konuşurken ben onun yüzündeki her noktaya yumuşak öpücükler bırakmaya başlamıştım bile.

"sonra uyan duşa gir ben o sırada kahve ve kahvaltıya yöneleyim sonra sen git sunumu hallet gel benim sana bir süprizim olacak..."

"hımmm sunum 12 de tamam anlaşabiliriz önce sevişiriz sonra duş sonra uyku kahvaltı evet ben bu fikri çok sevdim."

LINEAGE  {YOONMIN}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin